گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار طلا و ارز پایتخت

قیمت سکه در سرازیری!

کدخبر: ۴۶۲۹۵۲
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز یکشنبه 28 آذر 1400 شاهد افتادن قیمت سکه و قیمت طلا در سرازیری بود. قیمت دلار متشکل نیز امروز اندکی رشد کرد.
قیمت سکه در سرازیری!

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار متشکل امروز با 79 تومان افزایش توانست خود را به 27 هزار و 117 تومان برساند.


در اکو ایران ببینید؛ 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز 

صرافی ملی هم  امروز در ساعت 16:06 دقیقه به وقت تهران  قیمت دلار و قیمت یورو  را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۸ (بیست و شش هزار  و هشتصد و پنجاه و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۰۱ (بیست و هفت هزار  وچهارصد و یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۱۹۸ (سی  هزار وصد و نود و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۸۰۸ (سی  هزار وهشتصد و هشت تومان) است.

افت و خیز قیمت درهم  

قیمت درهم در ابتدای معاملات نقدی بازار ارز امروز 40 تومان افت کرد و بر روی 8 هزار و 160 تومان قرار گرفت. قیمت درهم در ادامه روند بازار توانست  اندکی رشد کند  و خود را به مرز 8 هزار 200 تومان برساند.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزار و 118 تومان به دست می‌آمد. 

قیمت سکه و طلا در سرازیری 

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز  بر خلاف رشد قیمت دلار پیش رفت. قیمت طلا  و قیمت سکه در این چند روز اخیر در سرازیری قرار گرفته است . این فلز زرد رنگ امروز  9 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به 1 میلیون و 281 هزار و 800 تومان رسید. قیمت سکه نیز امروز 65 هزار تومان پایین رفت و تا  مرز حساس  13 میلیون تومان  عقب نشینی کرد. قیمت سکه امروز 13 میلیون و 50 هزار تومان بود.  در شرایط کنونی نگاه کاهشی های بازار به کانال 13 میلیونی و مهم تر محدوده مقاومتی 12 میلیون و 800 هزار تومانی است. در صورتی که محدوده های یاد شده شکسته شوند، سرعت نزول در بازار سکه بیشتر خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید