درهم پایین رفت

حرکت خلاف جهت قیمت دلار و سکه

کدخبر: ۴۶۳۸۷۹
اقتصادنیوز: در بازار امروز 2 دی 1400 قیمت دلار متشکل در حالی پایین رفت که قیمت طلا و قیمت سکه بر مدار افزایش قرار گرفته بود.
حرکت خلاف جهت قیمت دلار و سکه

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت دلار در ابتدای معاملات نقدی بازار متشکل امروز 27 هزار و 203 تومان را برای خود ثبت کرد. این اسکناس آمریکایی در  پایان معاملات بازار متشکل بر روی 27 هزار و 199 تومان قرار گرفت که در واقع 4 تومان پایین رفته بود. 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی چند؟

 صرافی ملی  در دومین روز زمستان 1400 قیمت دلار و قیمت یورو را  برای خرید و فروش اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۵۸  (بیست و شش هزار  وهشتصد و پنجاه و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۰۱ (بیست و هفت هزار چهارصد و یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۰۶۹  ( سی هزار و شصت و نه تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۶۷۶(سی  هزار وششصد و هفتاد و شش تومان) است.

قیمت درهم پایین رفت

قیمت درهم در بازار ارز امروز  نسبت به روز گذشته پایین رفت. قیمت درهم امروز 30 تومان از ارزش خود را از دست داد و  با 8 هزار و 240 تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزار و  265 تومان به دست می‌آمد. 

قیمت سکه و طلا افزایش یافت

قیمت اونس طلا که از روز گذشته وارد کانال هزار و 800 دلار شده است در بازار جهانی امروز نیز در همیتن کانال باقیماند و با 1807 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم  امروز همزمان با رشد قیمت اونس طلا ، قیمت سکه و قیمت طلا 18 عیار بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت طلا 18 عیار امروز توانست 2هزار  و 400 تومان بالا برود و بر روی 1 میلیون و 301 هزار و 900 تومان قرار بگیرد. قیمت سکه هم  20 هزار تومان گران شد و با 13 میلیون و 240  هزار تومان معامله شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید