پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

شرط مهم برای صعود قیمت دلار /پیش بینی بازار ارز

کدخبر: ۴۶۸۲۵۶
اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته نزولی بود اما معامله گران قیمت دلار، بازار ارز امروزسه شنبه 21 دی 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟
شرط مهم برای صعود قیمت دلار /پیش بینی بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار این روز ها از کانال 28 هزار تومان عقب نشینی کرده بود و در کانال 27 هزار تومان در حال نوسان بود . این اسکناس آمریکایی دیروز 180 تومان از روز یکشنبه پایین تر بود. قیمت دلار دیروز بر روی 27 هزار و 550 تومان قرار گرفت.  اما در انتهای روز و با شروع معاملات فردایی قیمت دلار وارد کانال 28 هزار تومان شد. 

شرط مهم برای صعود قیمت دلار 

فعالان باتجربه بازار ارز اعتقاد دارند که امروز وقت تصمیم گیری معامله گران بزرگ بازار است. اگر این گروه انتظارات صعودی داشته باشند،‌ قطعا مقاومت ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان شکسته خواهد شد و دلار به سوی مقاومت بعدی ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومانی حرکت خواهد کرد. در صورتی که قیمت دلار در روز جاری افزایش پیدا نکند، می توان گفت که رشد روز دوشنبه تنها یک پولبک قیمتی بوده است و هدف معامله گران از افزایش تحرکات در روز سوم هفته این بوده است که ارز خود را در نرخ های بالاتر به فروش برسانند و از بازار خارج شوند. خروج معامله گران بزرگ از بازار را شکست محدوده ۲۷هزار و ۵۰۰ تومانی نشان خواهد داد.

در این شرایط می توان گفت در صورتی که دلار در دامنه ۲۷ هزار و ۵۰۰ الی ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان تغییرات خود را به ثبت برساند،‌ تصمیم قطعی در مورد آینده قیمت دلار توسط معامله گران بزرگ بازار اتخاذ نشده است.

اما معامله گران قیمت دلا، بازار ارز امروزسه شنبه 21 دی 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  دیشب بر روی 7 هزار و 700 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز دوشنبه 10 تومان  افزایش را تجربه کرده بود. قیمت طلایی درهم نیز  شب گذشته بر روی 7هزار و 600 تومان قرار گرفت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر درهم صعودی است

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

 قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی شب گذشته کانال 28 هزار تومان را که از دست داده بود را پس گرفت.  این اسکناس آمریکایی دیشب با 28 هزار و 150 تومان معامله شد   که  نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب 570 تومان کاهش را نشان می دهد. در معاملات پشت خطی شنبه یکشنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی 27 هزار و 580 تومان قراد داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز سه شنبه 21 دی 1400 را صعودی پیش بینی کرده اند.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات شب گذشته قیمت دلار  27 هزار و 800 تومان بود که نسبت به قیمت یکشنبه شب  500 تومان  بالا رفته بود. 

یکشنبه شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی 28  هزار و 300 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال  افزایش   قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز سه شنبه  21  دی 1400 بالا می رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید