10 رمزارز برتر که نهنگ های بزرگ اتریوم شکار کردند

کدخبر: ۴۷۴۱۴۶
نهنگ‌های شبکه اتریوم در چند روز اخیر مشغول انباشت یک توکن ناشناس بوده‌اند. این ارز دیجیتال که رِندِر توکن (Render Token) نام دارد، به تازگی در بازار صرافی کوین بیس هم عرضه شده است.
 10 رمزارز برتر که نهنگ های بزرگ اتریوم شکار کردند

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از ارز دیجیتال از کریپتو گلوب، داده‌هایی که پلتفرم ویل استیتس (WhaleStats) به‌تازگی منتشر کرده است، نشان می‌دهد که توکن «RNDR» اخیراً به یکی از محبوب‌ترین توکن‌ها میان هزار نهنگ بزرگ شبکه اتریوم تبدیل شده است. این آدرس‌های ثروتمند در این مدت بیش از ۳۵ میلیون دلار در این ارز دیجیتال کمترشناخته‌شده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

توکن

فهرست ۱۰ توکن برتری که نهنگ‌های اتریوم در ۲۴ ساعته گذشته اقدام به خرید آنها کرده‌اند

آن‌طور که از داده‌های ویل‌استیتس پیداست، اتریوم، یو‌اس‌دی کوین (USDC)، بایننس یو‌اس‌دی (BUSD)، تتر و پالیگان، پنج توکنی هستند که در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از رندر توکن خریداری شده‌اند. نام ارزهای دیگری از جمله لوپرینگ (Loopring)، بیسیک اتنشن توکن (Basic Attention Token)، چین لینک و فِچ (Fetch) نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

رندر توکن ارز دیجیتال اصلی پروتکل رندر نتورک (Render Network) است. رندر نتورک یک شبکه بلاک چینی برای ارائه خدمات مرتبط با پردازش گرافیکی (GPU Rendering) است و همچنین بازاری برای خریدوفروش مدل‌های سه‌بعدی (3D) دارد که دسترسی به محتوای گرافیکی سه‌بعدی را برای فعالان حوزه طراحی دیجیتال آسان‌تر می‌کند. نودهای شبکه رندر می‌توانند با استفاده از سخت‌افزارهایی که در اختیار شبکه قرار داده‌اند، پردازش‌های گرافیکی کاربران را انجام دهند و در ازای آن به‌عنوان پاداش توکن RNDR دریافت کنند.

کوین بیس، دومین صرافی بزرگ جهان و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا، در کنار رندر توکن‌های اونتوس (Aventus) و کوانت استمپ (Quantstamp) را هم به‌تازگی به بازار خود اضافه کرده است.

داده‌های وب‌سایت ویل استیتس نشان می‌هد که هزار نهنگ برتر اتریوم، بیش از هر توکن دیگری در «FTT»، ارز دیجیتال اصلی صرافی مشهور اف‌تی‌ایکس (FTX)، سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از سوی دیگر، داده‌ها نشان می‌دهد که توکن صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ بیشتر از سایر توکن‌های اتریومی مورد استقبال قرار گرفته است و تعداد آدرس‌های مالک این توکن بین هزار نهنگ برتر اتریوم، در مقایسه با سایر ارزهای فعال در این شبکه بیشتر است. گفتنی است که در این بخش خود اتریوم در نظر گرفته نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید