بازگشت دلار به کانال 27 هزار تومان؟

سیگنال اوکراین به بازار دلار ایران

کدخبر: ۴۷۶۰۰۱
اقتصادنیوز : معامله گران بازار دلار معتقدند که در صورتی که قیمت دلار در بازار امروز به مسیر افزایشی روز گذشته ادامه دهد و بالای مرز 26 هزار و 800 تومان تثبیت شود احتمالا این که دلار بتواند وارد کانال 27 هزار تومان شود وجود دارد.
سیگنال اوکراین به بازار دلار ایران

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز در اولین روز هفته جاری توانست 230 تومان بالا برود و بر روی 26 هزار و 670 تومان قرار بگیرد. این افزایش قیمت درحالی اتفاق افتادکه  از مقر مذاکرات وین سیگنال خاصی منتشر نشد اما روند کلی مذاکرات طبق گفته مهره های اصلی برجام در وین مثبت و رو به جلو در حال حرکت است. 

سیگنال اوکراین به بازار دلار ایران 

برخی از تحلیگران بازار دلار معتقدند که این افزایش قیمت دلار  احتمالا در پی افزایش تنش های بین روسیه و اوکراین  و احتمال وقوع جنگ اتفاق افتاده است. اخبار این تنش به بازار شبانه هم رسید و برخی از معامله گران  با گره زدن اوکراین به وین  توانستند محرکی برای صعود دوباره نرخ دلار  شوند. اما با این وجود بازار دلار همچنان  به دنبال سیگنال های برجامی است. 

اعطای زمین مجانی به خانواده های دارای 3 فرزند

عیدی کارمندان 500 هزار تومان افزایش می یابد؟

معامله گران بازار دلار معتقدند که در صورتی  که قیمت دلار  در بازار امروز به مسیر افزایشی روز گذشته ادامه دهد و بالای مرز 26 هزار و 800 تومان تثبیت شود احتمالا این که دلار بتواند وارد کانال 27 هزار تومان شود  وجود دارد. 

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 24 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

فروش قسطی خودروهای «چری» و «ام وی ام» ؛ تیگو و آریزو +قیمت و شرایط

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته بر روی 7 هزار و 275 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی دیروز  45 تومان رشد را نشان می دهد، بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم  صعودی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی  شب گذشته بر روی 26 هزار و 920 تومان قرار  گرفت  که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی جمعه شب 220 تومان بالا رفته بود.  در معاملات پشت خطی جمعه شب قیمت دلار فردایی بر روی 26 هزار و 700 تومان قرار داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز یکشنبه 24 بهمن  1400 را افزایشی پیش بینی کرده اند. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 26 هزار و 180 تومان معامله شد که نسبت به قیمت جمعه شب 150 تومان بالا رفته بود. جمعه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی  26 هزار و 30 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  یکشنبه 24 بهمن بر مدار صعود قرار می گیرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید