سایه احتیاط در بازار ارز

شرط ورود فروشندگان به بازار دلار /پیش بینی بازار ارز

کدخبر: ۴۸۹۹۶۶
برخی از معامله گران با اشاره به کاهش قیمت دلار در روز گذشته معتقدند در صورتی دلار امروز هم نزولی شود و سطح 27 هزار و 500 تومانی را از دست بدهد، فروشندگان بیشتری وارد بازار خواهند شد.
شرط ورود فروشندگان به بازار دلار /پیش بینی بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته  شاهد کاهش قیمت دلار به دلیل  افزایش عرضه بود و اسکناس آمریکایی روز سه شنبه نتوانست به بالای محدوده مقاومتی 27 هزار و 800 برسد  و 150 تومان پایین آمد. نرخ دلار دیروز بر روی 27 هزار و 600 تومان قرار گرفت. 

شرط ورود فروشندگان به بازار دلار 

برخی از معامله گران با اشاره به کاهش قیمت دلار در روز گذشته معتقدند در صورتی که دلار امروز هم نزولی شود  و سطح 27  هزار و 500 تومانی را از دست بدهد، فروشندگان بیشتری وارد بازار خواهند شد.

این دسته از معامله گران می گویند اگر این اتفاق رخ دهد دست بازارساز نیز برای فشار بیشتر به قیمت باز خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد در شرایط بلندمدت، برای بازارساز بهتر است که قیمت را در محدوده ای قرار دهد که قابلیت بیشتری برای مدیریت آن محدوده قیمتی داشته باشد.

سایه احتیاط در بازار ارز

به نظر می رسد بخشی از معامله گران به صورت احتیاطی خرید های خود را افزایش داده اند  ولی شماری از معامله گران هم چنان در انتظار شکسته شدن محدوده مقاومتی 28 هزار و 200 تومانی هستند. تا محدوده یاد شده شکسته نشود، تقاضای احتیاطی بیشتری وارد بازار نخواهد شد.

 
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید