ترس معامله گران از بازارساز

شرط ورود خریداران جدید به بازار دلار 17 اردیبهشت

کدخبر: ۴۹۳۲۹۳
برخی از معامله گران معتقدند در صورتی که دلار امروز بالای مرز مقاومتی 28 هزار و 200 تومان تثبیت شود این امر می تواند زمینه ساز ورود خریداران به بازار شود .
شرط ورود خریداران جدید به بازار دلار 17 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز؛ بازار ارز  تهران هفته گذشته به علت تعطیلات عید فطر نیمه تعطیل بود و به همین دلیل  معامله گران کمتری وارد بازار شدند ؛  با این حال در همین فضای کم معامله قیمت دلار  در روز پنجشنبه توانست تا بالای مقاومت 28 هزار و 200 تومان حرکت کند. 

روند قیمت دلار در بازار سلیمانیه و هرات 

در معاملات پشت خطی دیروز قیمت درهم در ساعاتی به 7 هزار و 750 تومان رسید اما در نهایت با 7 هزار و 720 تومان معامله شد . برخی از تحلیلگران معتقدند با قیمت یاد شده درهم احتمال رسیدن اسکناس آمریکایی به محدوده 28 هزار و 300 تومان وجود دارد. 

در بازار سلیمانیه هم قیمت دلار بالای 28 هزار و 400 تومان بود. از طرفی هم قیمت دلار هرات بالای 27 هزار و 700 تومان مبادله شد که این امر  می تواند احتمال کاهش نرخ دلار در بازار امروز را ضعیف تر کند. 

فروش فوری 3 خودرو متوقف شد

برخی از معامله گران معتقدند در صورتی که دلار امروز بالای مرز مقاومتی 28 هزار و 200 تومان تثبیت شود این امر می تواند زمینه ساز ورود خریداران به بازار شود. 

ترس معامله گران از بازارساز 

مذاکرات برجام هم همچنان در حالت توقف است و با  توجه به سیگنال های رسیده به نظر می رسد معامله گران نسبت به احیای برجام  دچار شک و تردید شده باشند . 

با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به رفتار بازار ساز در گذشته می گفتند بازارساز نسبت به محدوده 28 هزار و 200 تومان حساس است و اجازه نخواهد داد که اسکناس آمریکایی بالای این محدوده تثبیت شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید