تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز 17 اردیبهشت؛

بیت کوین به زیر 30 هزار دلار سقوط می کند؟

کدخبر: ۴۹۳۳۷۳
با منفی شدن سیگنال های مومنتوم، بیت کوین (BTC) به زیر یک کانال صعودی کوتاه مدت سقوط کرد. این احتمال وجود دارد که در آینده این ارز دیجیتال شاهد کاهشی بیشتر به سمت 30000 دلار نیز باشد که به کف محدوده معاملاتی یک ساله آن نزدیک است.
بیت کوین به زیر 30 هزار دلار سقوط می کند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی، تداوم روند کاهشی بیت کوین طی چند ماه گذشته باعث شد این ارز نتواند مارک 40000 دلار را برای مدت زیادی حفظ کند و به این ترتیب،  47 درصد نسبت به بالاترین رقم تاریخی خود در حدود 69000 دلار کاهش یافته است. از سوی دیگر، روند صعودی بلندمدت این ارزرمزپایه پیشرو ضعیف شده است، که نشان می دهد احتمالاً روند صعودی آن در سال جاری محدود باقی خواهد ماند.

 

نمودار بیتکوین 2 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ شنبه 17 ادریبهشت

در نمودار هفتگی، BTC با خطر سقوط به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ هفته‌ای خود در حدود تراز ۳۶۲۴۷ دلار روبرو است. در صورت بسته شدن کندل هفتگی زیر این سطح برای دومین بار، ریسک حرکت به سمت 30000 دلار و سپس 17823 دلار قوت بیشتری می گیرد. این اتفاق، سقوط ۸۰ درصدی قیمت از سقف تاریخی قیمت را به همراه داشته و با بازار نزولی سال ۲۰۱۸ برابری خواهد کرد.

در گذشته، ماه می (اردیبهشت و خرداد) یکی از دوره‌های خوب برای بازار سهام و ارزهای دیجیتال بوده است و ممکن است همین موضوع خریداران را تشویق کند در نزدیکی سطوح حمایتی پایین وارد عمل شوند، هرچند به نظر نمی رسد این بار معامله‌گران امید زیادی برای تغییر روند نزولی اخیر داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید