قیمت طلا جهش کرد

قیمت سکه در یک قدمی 15 میلیون /رفت و برگشت قیمت دلار

کدخبر: ۴۹۸۵۶۴
اقتصادنیوز : قیمت سکه و طلا در بازار امروز به سمت بالا جهش پیدا کرد اما قیمت دلار در صرافی ملی و بازار متشکل ارزی نوسان اندکی را تجربه کرد.
قیمت سکه در یک قدمی 15 میلیون /رفت و برگشت قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، صرافی ملی در سومین روز هفته جاری قیمت فروش دلار را دیرتر  از روز های قبل اعلام کرد. نرخ فروش دلار در صرافی  در ساعت 11:23 دقیقه به وقت تهران به یک قدمی کانال 26 هزار تومان رسید و در محدوده 25 هزار و 997 تومان مبادله شد.

این قیمت در مقایسه با روز قبل 59 تومان بالاتر بود. در ادامه کار صرافی ملی نرخ دلار صرافی از مرز 26 هزار تومان فاصله گرفت  و بر روی 25 هزار و 945 تومان قرار گرفت. 

در بازار متشکل ارزی هم اسکناس آمریکایی در ابتدای معاملات به قیمت 25 هزار و 804 تومان به فروش رسید  و تا 25 هزارو 868 تومان پیش رفت اما در نیمه ظهر امروز 25 هزار و 810 تومان بود که نسبت به دیروز تقریبا ثابت بود. 

قیمت سکه در یک قدمی کانال 15 میلیون تومان

قیمت اونس طلا در معاملات امروز و در زمان نوشتن این گزارش جهش 9 دلاری را تجربه کرد و در محدوده 1863 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا و سکه امروز مانند روز گذشته صعودی بود. 

قیمت طلا 18 عیار در زمان نوشتن این گزارش 1 میلیون و 408 هزار و 100 تومان بود که نسبت به روز قبل 6 هزار و 100 تومان رشد را نشان می‌دهد. سکه بازان هم امروز در مقابل کاهش قیمت مقاومت کردند و سکه بالای سقف مقاومتی معامله شد. 

فلز گران بهای داخلی ظهر امروز 14 میلیون 955  هزار تومان مبادله شد که نسبت به دیروز 95 هزار تومان بالاتر بود. 

با قیمت یاد شده حباب سکه بالای 10 درصد قرار گرفت و ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار آن فاصله در حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان بدست می آمد. 

فعالان بازار معتقدند در وضعیت فعلی ریسک پذیری در بین معامله گران سکه به طور قابل توجهی بیشتر شده است و معامله گران حاضرند سکه را بسیار بالاتر از ارزش ذاتی آن خریداری کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید