اتریوم به 1900 دلار رسید

بازگشت بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری!

کدخبر: ۴۹۸۶۱۰
اقتصادنیوز : بیت کوین بالاخره پس از مدت ها یک رشد خوب داشت و با افزایش قیمت بیش از 5 درصدی به بالای نرخ 30 هزار دلار بازگشت.
بازگشت بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری!

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت بیت کوین هم اکنون حدود 30500 دلار است و با رشد بیش از 5 درصدی، عملکردی عالی در شبانه روز گذشته داشته. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به محدوده مثبت رسیده و عدد مثبت نیم درصد را نمایش می دهد.

با رشد قیمت، ارزش معاملات هم افزایش خوبی داشته و به عدد 27 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته رسیده است. البته این عدد در مقایسه با میانگین معاملات یک ماه گذشته عدد زیادی نیست، اما در مقایسه با معاملات دیروز که تنها 17 میلیارد دلار بود، راضی کننده است. ارزش بازار بیت کوین هم به 583 میلیارد دلار رسیده است.

امروز لارک دیویس یکی از تحلیلگران مطرح بازار رمزارزها تحلیلی از روند قیمت بیت کوین منتشر کرده و در آن نوشته که احتمالا قیمت تا 37 الی 38 هزار دلار رشد خواهد کرد تا یک بار دیگر قیمت بتواند شکستن خط روند نزولی را امتحان کند.

اتریوم به 1900 دلار رسید

اتریوم هم امروز رشد خوبی داشته و با جهش حدود 6 درصدی، به محدوده قیمت 1900 دلار رسیده است. البته بازدهی هفتگی اتریوم همچنان منفی است و عدد منفی 8 را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 14 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 229 میلیارد دلار است. با توجه به افت سنگین اخیر اتریوم، فعلا نگاه ها به این ارز کمی محتاطانه است و سرمایه گذاران از انجام معاملات پرتعداد در این آلت کوین پرهیز می کنند. به همین دلیل، ارزش معاملات اتریوم آن قدری که ارزش معاملات سایر ارزها افزایش یافته، رشد نکرده است.

آلت کوین ها همگی رو به بالا!

آلت کوین ها بالاخره به یک روز معاملاتی پرهیجان رسیدند. پس از مدت ها، سرانجام امروز شرایطی فراهم شد تا تمام ارزهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار با رشد مواجه شوند. مدتی بود که چنین وضعیتی در بازار وجود نداشت. اما امروز همه آلت کوین ها رشد کرده اند.

بیشترین رشد امروز مربوط به الروند است که 17 درصد افزایش قیمت داشته و پس از آن ایپ کوین و تتا نتورک با رشد 12 درصدی قرار دارند.

استلار، دسنترالند، نیر پروتکل و کاردانو هم نمادهایی هستند که امروز 11 درصد رشد کرده اند.

البته وضعیت بازار در یک هفته گذشته به اندازه ای بد بوده که هنوز اکثر آلت کوین ها در مقیاس هفتگی افت قیمت داشته اند و رشد امروز، تنها بخشی از افت آن ها را جبران کرده است.

بیشترین افت قیمتی را در مقیاس هفتگی Cosmos و آوالانچ با افت 15 درصدی داشته اند. سولانا و ایپ کوین هم بیش از 14 درصد افت کرده اند.

رشد همزمان ارزش بازار و ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدود 5 درصد رشد کرده و به 1.27 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم رشد خوبی داشته  و با 38 درصد افزایش، عدد 68 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 6 میلیارد دلار بوده و 59 میلیارد دلار هم استیبل کوین معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید