سقوط بیت‌کوین به کانال 20هزار دلاری

افت مجدد رمز ارزها /بازدهی هفتگی اتریوم مثبت شد

کدخبر: ۵۰۳۵۴۸
اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال پس از چند روز رشد قیمت، دوباره منفی شده اند. به زودی مشخص می شود که این افت قیمت در ادامه ریزش بزرگ بازار است، یا ریزموجی نزولی در یک روند صعودی جدید.
افت مجدد رمز ارزها /بازدهی هفتگی اتریوم مثبت شد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بیت کوین امروز دوباره به کانال 20 هزار دلار بازگشت و از کانال 21 هزار دلار عقب نشینی کرد. افت 3 درصدی قیمت، بیت کوین را به حوالی 20400 دلار رسانده و البته فعلا بازدهی هفتگی بیت کوین حدود منفی نیم درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته 28 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم دوباره به کمتر از 400 میلیارد دلار رسیده و هم اکنون 389 میلیارد دلار است.

شاخص ترس و طمع بیت کوین نسبت به چند روز قبل بهبود یافته و به عدد 11 رسیده که نشان می دهد کمی از ترس موجود در بازار از بین رفته است.

با این حال هنوز این سوال برای معامله گران بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که افت امروز در ادامه ریزش بزرگ بازار است یا اینکه بازار به کف خود رسیده و در حال تشکیل یک موج صعودی است؟

بازدهی هفتگی اتریوم مثبت شد

اتریوم با افت 5.5 درصدی به قیمت کمتر از 1100 دلار رسیده و هم اکنون حوالی 1090 دلار معامله می شود. با وجود این افت، بازدهی اتریوم در مقیاس هفتگی مثبت 2.5 درصد است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 14 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 132 میلیارد دلار است.

با توجه به کاهش ارزش معاملات اتریوم و بیت کوین می توان گفت که معامله گران احتیاط زیادی در خرید و فروش های خود دارند و ترجیح می دهند کمی بیشتر صبر کنند تا تکلیف بازار مشخص شود.

رشد لئو، یونی سواپ و شیبا اینو در روز منفی آلت کوین ها

آلت کوین ها امروز اکثرا منفی هستند و کاهش قیمت داشته اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها 4 نماد رشد قیمت داشته اند و مابقی منفی هستند.

لئو، یونی سواپ و شیبا اینو که رشد بین 4 الی 6 درصدی دارند در کنار ترون که تنها 2 دهم درصد رشد کرده، تنها آلت کوین های مثبت در این فهرست به شمار می روند.

در میان نمادهای منفی هم هیجان شدیدی مشاهده نمی شود. بیشترین افت قیمت در این فهرست برای ایپ کوین است که 9 درصد کاهش قیمت داشته و اینترنت کامپیوتر و هلیوم با افت 8 درصدی در رده های بعدی هستند.

البته در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت آلت کوین ها خوب است و رشدهای خوبی در میان آن ها دیده می شود. الروند با رشد 40 درصدی، یونی سواپ و ایپ کوین با رشد 34 و 32 درصدی و سولانا، Bitcoin SV و ترون با رشد 25 درصدی، از جمله بهترین ها به شمار می روند.

ارزش بازار دوباره به کمتر از 900 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 3 درصدی به 898 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات هم با کاهش 9 درصدی، عدد 67 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای حدود 6 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 58 میلیارد دلار ثبت شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید