پیش بینی قیمت دلار 2 شهریور 1401؛

تب قیمت دلار کم شد؟ /تاکتیک بازارساز برای نرخ دلار

کدخبر: ۵۱۷۰۵۷
عده ای از معامله گران معتقدند بودند در صورتی که دلار حمایت 29 هزار و 200 تومان را از دست بدهد این احتمال وجود دارد که نرخ دلار بار دیگر تا کانال 28 هزار تومان عقب نشینی کند و محدوده حمایتی 28 هزار و 800 تومان قرار بگیرد .
تب قیمت دلار کم شد؟ /تاکتیک بازارساز برای نرخ دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته از تب و تاب قیمت دلار در تهران کم شد و اسکناس آمریکایی بر خلاف روز دوشنبه عقبگرد را تجربه کرد. نرخ دلار در تهران عصر دیروز  به قیمت 29 هزار و 350 تومان معامله شد که نسبت به روز دوشنبه تقریبا 300 تومان پایین آمده بود . 

آرامش دلار در بازار شبانه 

 در معاملات پشت خطی شب گذشته نرخ دلار اندکی پایین تر از قیمت نقدی روز سه شنبه معامله شد اما درکل رنج بود. نرخ دلار دیشب در محدوده 29 هزار و 250 تومان مبادله شد.

خبر مهم درباره تغییر یارانه نقدی/ رقم یارانه چقدر می شود؟

عده ای از معامله گران معتقدند بودند در صورتی که دلار حمایت 29 هزار و 200 تومان را از دست بدهد این احتمال وجود دارد که نرخ دلار بار دیگر  تا کانال 28 هزار تومان عقب نشینی کند و محدوده حمایتی 28 هزار و 800  تومان قرار بگیرد .

در هرات و سلیمانیه هم نرخ دلار دیشب تقریبا رنج بود. قیمت درهم نیز افت و خیز خاصی را تجربه نکرد. 

هیجان دلار کم شد ؟ 

برخی از فعالان بازار ارز تهران معتقدند در وضعیتی که هیجان معاملات کاهش پیدا کرده است، نرخ دلار امروز دشوار است که از حمایت ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومانی عقب نشینی کند. از آن سو، بازار به راحتی توان شکست مقاومت ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان را نخواهد داشت.

احتیاط برجامی در بازار دلار 

به نظر می رسد فضای مذاکرات و اظهارات طرف های گفت وگو به ویژه آمریکایی ها تقریبا خوشبینانه شده است.  ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که کمتر سخنان مثبت از او می شنیدیم هم در نشست خبری گفته که فضا برای توافق از دو هفته قبل بهتر است. با این حال هوای برجام همچنان نیمه تاریک است و عده ای از معامله گران احتیاط را سر لوحه خود قرار داده اند و همین موضوع موجب شده است که رفت و برگشت های قیمتی دلار بیشتر شود.

تاکتیک بازارساز برای دلار 

 در این میان به نظر می رسد بازارساز نیز تمایل دارد که هیجان نزولی شدیدی را در بازار ایجاد نکند و این موضوع  نیز می تواند به مدیریت دامنه نوسان کمک کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید