آرامش در بازار دلار ؛

ریزش قیمت سکه و طلا در بازار

کدخبر: ۵۱۷۹۲۲
اقتصادنیوز : بازار امروز شاهد ریزش قیمت سکه و قیمت طلا بود اما بازار دلار آرامش را تجربه کرد.
ریزش قیمت سکه و طلا در بازار

 به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در دومین روز هفته جاری بر مدار آرامش قرار گرفت. نرخ دلار  عصر دیروز در محدوده 29 هزار و 650 تومان بسته شد. در بازار امروز قیمت دلار نوسان محدوی را تجربه کرد و در محدوده 29 هزار و 630 تومان معامله شد.

البته امروز بازارهای همسایه شاهد کاهش قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی در هرات امروز 170 تومان پایین تر از روز قبل معامله شد و در محدوده 29 هزار و 550 تومان بود . 

سلیمانیه هم امروز نتوانست مرز 30 هزار تومان را حفظ کند. نرخ دلار در بازار سلیمانیه امروز مرز 30 هزار تومان را از دست داد و با بیش از 300 تومان کاهش نسبت به روز قبل به قیمت  29 هزارو 880 تومان به فروش رسید. 

در کنار عوامل یاد شده قیمت درهم امروز نزولی بود. نرخ حواله درهم امروز محدوده حساس 8 هزار و 200 تومان را از دست داد و با کاهش 60 تومانی بر روی 8 هزار و 160 تومان قرار گرفت. 

برجام زیر ذره بین معامله گران ارزی

منابع مطلع امروز یکشنبه اعلام کردند که بررسی دقیق پاسخ های آمریکا به محورهای اصلاحی ایران در خصوص ایده‌های هماهنگ کننده اتحادیه اروپایی همچنان در سطوح کارشناسی در جریان است و این روند حداقل تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
 این در حالی است  که رسانه‌ها به صورت غیررسمی متنی را منتشر کرده‌اند که بخشی از پاسخ طولانی آمریکا به سؤال‌های ایران را در بردارد و نشان می‌دهد موارد مهمی از خواسته‌های ایران مورد قبول آمریکا واقع نشده است.

قیمت اونس طلا در بازار شنبه 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. قیمت اونس طلا در بازار دیروز مسیر رشد  را طی کرد. فلز گران بهای جهانی روز شنبه در مقایسه با روز جمعه تقریبا 4 دلار بالا رفت  و به قیمت ۱۷۳۹ دلار مبادله شد.

ریزش قیمت سکه و طلا 

قیمت طلا و سکه امروز در ایران ریزش کرد  . قیمت طلا 18 عیار امروز در مقایسه با عصر دیروز 6 هزار و 500 تومان کاهش را ثبت کرد و به قیمت 1 میلیون و 268 هزارو 800 تومان مبادله شد .

بازار سکه امروز به دست معامله گران کاهشی افتاد . قیمت سکه روز گذشته تا محدوده 14 میلیون و 200 هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه معاملات نقدی از سرعت افزایش قیمت سکه کم شد و فلز زرد رنگ داخلی به قیمت 14 میلیون تومان معامله شد . 

در بازار امروز قیمت سکه از کانال 14 به کانال 13 میلیون تومان برگشت.قیمت سکه در معاملات نقدی  عصر امروز 13 میلیون و 883 هزار تومان بود . ارزش ذاتی سکه نیز امروز 12 میلیون و 130 هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت نقدی فاصله بیش از 1 میلیون و 700 هزار تومان را نشان می‌دهد.حباب سکه هم امروز در محدوده 14 درصد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید