گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

تداوم کاهش قیمت دلار و سکه / طلا رشد کرد

کدخبر: ۵۱۰۵۷۸
اقتصادنیوز : قیمت طلا امروز دوشنبه 3 مرداد ماه 1401 در حالی رشد کرد که قیمت دلار و قیمت سکه بر مدار کاهش قرار گرفته بود.
تداوم کاهش قیمت دلار و سکه / طلا رشد کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران امروز شاهد تداوم کاهش قیمت دلار  بود. نرخ دلار در تهران عصر امروز دوشنبه 3 مرداد ماه در مقایسه با روز گذشته بیش از 100 تومان افت کرد .

نزدیک شدن قیمت دلار هرات و تهران

امروز قیمت دلار هرات و  تهران به هم نزدیک شد. قیمت اسکناس آمریکایی  در بازار هرات تقریبا 150 تومان با تهران فاصله دارد . در بازار سلیمانیه هم قیمت دلار نوسان 50 تومانی را تجربه کرد. امروز همزمان با کاهش قیمت دلار، نرخ حواله درهم نیز افت کرد و 40 تومان پایین آمد.

قیمت دلار در بازار رسمی چقدر شد؟ 

دلار در بازار رسمی روند حرکتی محدودی را ثبت کرد. قیمت  فروش دلار  صرافی ملی امروز 27 هزار و 765 تومان  بود که نسبت به دیروز 23 تومان افت کرده بود. در بازار متشکل هم قیمت دلار امروز 27 هزار و 627 تومان بود .  

قیمت طلا رشد کرد/ تداوم کاهش قیمت سکه 

قیمت اونس طلا  عصر امروز در مقایسه با روز شنبه 3 دلار رشد کرد  و با 1731 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم  عصر امروز قیمت طلا 18 عیار 700 تومان گران  تر از دیروز معامله شد. قیمت این فلز زرد رنگ داخلی امروز  با 1 میلیون و 352 هزار و 200 تومان به فروش رسید . 

قیمت سکه امروز  تا 14 میلیون 750 هزار تومان پایین آمد اما در نیمه ظهر تا یک قدمی  کانال 15 میلیون تومان پیشروی کرد . فلز گران بهای داخلی عصر امروز به قیمت 14 میلیون و 855 هزار تومان مبادله شد که نسبت به دیروز بیش از 71 هزار تومان کاهش را نشان می دهد . 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید