پیش بینی قیمت دلار امروز 3 آبان ؛

بازار دلار و بورس یخ زد /نقشه دلار برای سهامداران

کدخبر: ۵۲۹۹۴۰
اقتصادنیوز : در شرایط فعلی بورس حال خوشی ندارد و به نظر می رسد عده ای از معامله دلار در انتظار ورود بورسی ها به بازار ارز تهران هستند.
بازار دلار و بورس یخ زد /نقشه دلار برای سهامداران

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار ارز تهران یخ زده است. اسکناس آمریکایی بیش از دو هفته است در محدوده 32 هزار و 600 تا 32 هزار و 800 تومان در نوسان بوده است. معامله گران علت انجماد دلار را ناشی از مداخله ارزی بازار ساز می دانند.

نقشه دلار برای سهامداران بورس 

در شرایط فعلی بورس حال خوشی ندارد  و به نظر می رسد عده ای از معامله  دلار در انتظار ورود بورسی ها به بازار ارز تهران هستند. بازیگران ارزی باور دارند در صورتی که سهامداران بورس وارد بازار دلار شوند این ممکن است تا حدودی قدرت بازار ساز را کاهش دهد. 

پیش بینی تحلیلگران ارزی از قیمت دلار 

 در شرایط فعلی تحلیلگران ارزی باور دارند تا زمانی که دو محدوده در بازار شکسته نشود، هم چنان خبری از نوسانات معنادار نخواهد بود. محدوده فنی اساسی برای افزایشی های بازار ارز، محدوده ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان است و کاهشی های بازار تا زمانی که محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان از دست نرود، نخواهند توانست ذهنیت نزولی بازیگران بزرگ را تقویت کنند. 

برخی از فعالان بازار ارز تهران معتقدند که بازار ساز با عرضه سنگین صرفا برای مدت کوتاهی می تواند نرخ دلار را در یک محدوده خاص کنترل کند و تاز زمانی که جهت انتظارات را تغییر ندهد احتمال طوفان در بازار دلار و جهش دوباره قیمت ها وجود خواهد داشت .بررسی ها نشان می دهد که یکی از دلایل هراس بازیگران ارزی حضور پررنگ بازار ساز در بازار دلار بوده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید