رصد بازار خودرو؛

سود میلیونی برندگان از قرعه کشی جدید ایران خودرو + جدول

کدخبر: ۵۳۰۸۲۴
فروش فوق‌العاده هم مانند دفعات قبل، اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروها به شکلی است که مشمولان زیادی در این طرح شرکت خواهند کرد و احتمال گذر از 5 میلیون شرکت کننده چندان دور از انتظار نیست.
سود میلیونی برندگان از قرعه کشی جدید ایران خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایران جیب، ایران خودرو در دومین طرح فروش فوق‌العاده پاییزی خودرو در سال ۱۴۰۱، ۵ محصول خود را عرضه کرده است. اختلاف قیمت این خودروها با بازار آزاد به گونه‌ای است که خریدار حداقل ۹۴ میلیون تومان سود خواهد کرد.

مرحله سی و نهم فروش فوق‌العاده ایران خودرو از پنجشنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز آغاز شده است. در طرحی که از روز گذشته به اجرا درآمده، ۴ محصول پارس سال معمولی و سفارشی، سورن پلاس، ۲۰۷ دستی و اتوماتیک را از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش فوق‌العاده هم مانند دفعات قبل، اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروها به شکلی است که مشمولان زیادی در این طرح شرکت خواهند کرد و احتمال گذر از ۵ میلیون شرکت کننده چندان دور از انتظار نیست.

سودهای چند ده میلیونی فروش فوق‌العاده

ماجرا این است که قیمت بازار و کارخانه 4 محصولی که در طرح فروش فوق‌العاده آبان 1401 ایران خودرو عرضه می‌شود حداقل 94 میلیون تومان با آزاد فرق دارد. با توجه به مهلت سه ماهه تحویل این 4 خودرو، می‌توان گفت برندگان این دوره هم مانند دوره‌های گذشته "ماهانه" بین 31 تا 66 میلیون تومان سود می‌کنند.

در این طرح فروش فوق‌العاده قیمت کارخانه پارس بنزینی حدود 165 میلیون تومان است. قیمت بازار آزاد این محصول هم حدود 320 میلیون تومان است که بیشترین متقاضی و کمترین شانس برنده شدن برای این محصول و پژو 207 دستی خواهد بود.

احتمالا این خودروها در تاریخ دهم یا یازدهم آبان ماه قرعه کشی شده و اسامی برندگان منتشر خواهد شد.

 

قیمت کارخانه

قیمت بازار

سود این طرح

پارس سال ۱۶۵ ۳۲۰ ۱۵۵
پارس سال سفارشی ELX ۲۰۹ ۳۴۰ ۱۳۱
سورن پلاس ۲۶۱ ۳۵۵ ۹۴
۲۰۷ دستی سقف فلزی    ۲۱۵ ۴۱۳ ۱۹۸
۲۰۷ اتوماتیک MC    ۳۱۸ ۴۹۰ ۱۷۰

* قیمت ها به میلیون تومان می‌باشد.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید