قیمت دلار اصلاح می شود؟

افزایش شبانه قیمت دلار /پیش بینی قیمت دلار

کدخبر: ۵۳۲۹۸۴
اقتصادنیوز : قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت مرز مقاومتی 36 هزار و 200 تومان حرکت کرد و برای مدتی در مرز مذکور معامله شد. در نهایت قیمت دلار در بازار شبانه در محدوده 36 هزار و 150 تومان بسته شد.
افزایش شبانه قیمت دلار /پیش بینی قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته شاهد کاهش قیمت دلار  و برگشت آن به کانال 35 هزار تومان بود.نرخ دلار در معاملات نقدی روز یکشنبه از مرز 36 هزار تومان خارج شد. 

یارانه خریداران دلار قطع می‌شود؟ /الگوی چمدانی در بازار ارز

درصورتی‌که هر کانال قیمتی را به 10پله یکسان تقسیم کنیم قیمت دلار در معاملات ظهر روز گذشته روی پله‌های نهم و دهم کانال 35هزار تومانی معامله شد. درنهایت نیز قیمت دلار در ساعات پایانی معاملات نقدی روز گذشته با کاهش قیمت 330تومانی نسبت به نرخ روز شنبه در سطح قیمتی 35هزار و 920تومان بسته شد. 

این دو محصول ایران خودرو را بدون قرعه کشی بخرید

افزایش شبانه قیمت دلار 

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت مرز مقاومتی 36 هزار و 200 تومان حرکت کرد و برای مدتی در مرز مذکور معامله شد. در نهایت قیمت دلار در بازار شبانه در محدوده 36 هزار و 150 تومان بسته شد که نسبت به قیمت نقدی روز یکشنبه بیش از 200 تومان افزایش را نشان می دهد . 

پیش بینی قیمت دلار امروز 16 آبان

عده ای از معامله گران با اشاره به رشد نرخ دلار در بازار شبانه می گفتند این احتمال وجود دارد که اسکناس آمریکایی امروز رشد کند.به باور این دسته از بازیگران ارزی در صورتی که اسکناس آمریکایی امروز بالای مرز 36 هزار و 200 تومان معامله شود این امر ممکن است زمینه ساز ورود تقاضای جدید شود و به تبع آن قیمت دلار به سمت نیمه کانال 36 هزار تومان حرکت خواهد کرد.

با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به نبرد نهاد مرکزی بازارساز بر سر قیمت دلار می گفتند احتمالا نرخ دلار در بازار امروز دوباره اصلاح شود.

این دسته از معامله گران معتقد بودند اگر دلار در بازار امروز به سمت مرز 35 هزار و 800 تومان عقب نشینی کند احتمال برگشت تا نیمه کانال 35 هزار تومان هم وجود خواهد داشت. 

 

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید