دلار دوباره گران شد /هیجان شبانه در بازار دلار

کدخبر: ۵۳۳۰۲۲
اقتصادنیوز : قیمت دلار در بازار آزاد امروز کانال 36 هزار تومان را پس گرفت.
دلار دوباره گران شد /هیجان شبانه در بازار دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات روز گذشته کانال 36 هزار تومان را ا از دست داد و  بر روی 35 هزار و 900 تومان قرار گرفت. قیمت دلار در شروع معاملات نقدی امروز دوشنبه 16 آبان کانال 36 هزار تومان را پس گرفت و تا مرز مقاومتی 36 هزار و 200 تومان پیشروی کرد . 

هیجان شبانه در بازار دلار 

عده ای از تحلیلگران ارزی می گفتند در صورتی که نرخ دلار در بالای مذکور یاد شده باقی بماند این امر ممکن است موجب افزایش تقاضای خریداران جدید شود و نرخ دلار به سمت نیمه کانال 36 هزار تومان پیشروی کند. با این حال عده ای از معامله گران از مداخله ارزی بازارساز هراس دارند.

شب گذشته قیمت دلار در معاملات پشت خطی در محدوده 36 هزار و 200 تومان معامله شد. به نظر می رسد افزایش قیمت دلار در بازار شبانه موجب تقویت هیجان بازیگران ارزی در بازار امروز بوده باشد. 

این دو محصول ایران خودرو را بدون قرعه کشی بخرید

البته قیمت دلار هرات نیز امروز بر مدار صعود قرار گرفت و به سمت مرز مقاومتی 34 هزار و 800 تومان حرکت کرد. روز گذشته نرخ دلار هرات در محدوده 34 هزار و 500 تومان معامله شده بود . 

قیمت درهم نیز امروز 60 تومان بالاتر از روز قبل معامله شد. نرخ حواله درهم امروز 9 هزار و 780 تومان بود. نرخ  درهم به دلار امروز هم  در کانال 35 هزار تومان قرار داشت و وارد کانال 36 هزار تومان نشده است. 

مبلغ و زمان واریز سود سهام عدالت در نیمه دوم سال+ جزئیات

قیمت دلار در صرافی ملی امروز 

صرافی ملی هم امروز قیمت جدید خرید و فروش نرخ دلار را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا   28 هزار و 765 تومان(بیست و هشت هزار و هفتصد و شصت و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا  29 هزار و 54  تومان  (بیست و نه هزار پنجاه و چهار تومان) اعلام شد.

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید