رصد بازار خودرو؛

این شاسی بلند لوکس را زیر 800 میلیون تومان بخرید

کدخبر: ۵۵۴۷۹۲
قرار است قیمت پایه مدل 5 نفره شاسی بلند فیدلیتی 759 میلیون تومان تومان و مدل 7 نفره آن نیز با قیمت پایه 772 میلیون تومان روی تابلوی بورس کالا برود. بنابراین متقاضیان این شانس را دارند تا با زیر 800 میلیون تومان بخت خود را برای خرید فیدلیتی بیازمایند.
این شاسی بلند لوکس را زیر  800 میلیون تومان بخرید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، بهمن موتور دو مدل شاسی بلند لوکس خود را در دسترس متقاضیان قرار داد.

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره فروش بورسی خودرو در دستورکار قرار گرفت. در دور جدید فروش خودرو از مسیر بورس کالا قرار است بهمن موتور دو مدل محصول شاسی بلند خود را روی تابلوی بورس کالا ببرد. این خودروساز خصوصی فیدلیتی را در دو مدل 5 نفره و 7 نفره در تیرس انتخاب مشتریان قرار می دهد.

براساس اخبار منتشر شده قرار است قیمت پایه مدل 5 نفره همانند ادوار گذشته 759 میلیون تومان تومان و مدل 7 نفره آن نیز با قیمت پایه 772 میلیون تومان روی تابلوی بورس کالا برود. بنابراین متقاضیان این شانس را دارند تا با زیر 800 میلیون تومان بخت خود را برای خرید فیدلیتی بیازمایند. البته به قیمت نهایی پایه این خودروها 13 درصد مالیات و عوارض اضافه خواهد شد. متقاضیان این خودروها می توانند تا ساعت 17 روز دوشنبه 24 بهمن ماه امسال به کمک کارگزاری های بورسی در این طرح فروش خودرو نام نویسی کنند.

مشتاقان این دو مدل خودروی شاسی بلند باید مبالغ پایه را در حساب های وکالتی خود ذخیره کنند. هر کد بورسی مجاز است در خرید یکی از دو مدل فیدلیتی شرکت کند. بهمن موتوری ها از هر یک از مدل های یاد شده 500 دستگاه عرضه می کنند. بنابراین هزار دستگاه فیدلیتی در دو مدل روی تابلوی بروس کالا خواهد رفت. رنگ های در نظر گرفته شده برای این دور از فروش بورسی خودرو سفید و مشکی خواهد بود. بررسی فروش فیدلیتی در بورس کالا نشان می دهد در آخرین دور از فروش برگزار شده فیدلیتی 7 نفره در نهایت با قیمت پایه نهایی حدود یک میلیارد و 264 میلیون تومانی فروخته شد.

بورس کالا برنامه ریزی کرده تا فیدلیتی را روز سه شنبه 25 بهمن ماه امسال روی تابلوی بورس کالا ببرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید