هندوانه ارزان شد / علت کاهش معنادار قیمت چیست؟

کدخبر: ۵۶۸۹۶۹
اقتصادنیوز: عرضه فراوان هندوانه قیمت آن را به ۱۲ هزار تومان رساند.
هندوانه ارزان شد / علت کاهش معنادار قیمت چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت هندوانه نسبت به هفته‌های قبل کاهش معناداری داشته و به ۱۲ تا ۱۵ هزارتومان رسیده است. همچنین با عرضه پرتقال و سیب در کنار میوه‌های نوبرانه، کمبودی در توزیع نداریم.

تحویل فوری این خودروها در سامانه یکپارچه

خبر مهم درباره سهمیه بنزین اردیبهشت‌

آقای اسداله کارگر با بیان اینکه کمبودی در عرضه میوه نداریم، گفت: با توجه به آنکه میوه‌های نوبرانه به انبوه نرسیده،  بازار هنوز به تعادل نرسیده است.

به گفته او، امسال به رغم سنوات قبل هندوانه، طالبی و ملون زودتر وارد بازار شد که همین امر منجر به کاهش چشمگیر قیمت شده است.

کارگر ادامه داد: تازمانیکه عرضه نوبرانه‌های گوجه سبز، توت فرنگی و چغاله بادام به انبوه برسد، قیمت برمبنای عرضه و تقاضاست. هرچند نسبت به ابتدای فصل، قیمت نوبرانه‌ها ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

کاهش چشمگیر قیمت گوشت / قیمت واقعی اعلام شد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت هرکیلو پرتقال تامسون شمال را ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت هرکیلو پرتقال رسمی شمال ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، سیب لبنانی زرد ۲۵ تا ۵۵ هزارتومان، سیب لبنانی قرمز ۲۵ تا ۵۰ هزارتومان، کیوی ۲۰ تا ۵۵ هزارتومان، خیار بوته‌ای ۵ تا ۹ هزارتومان و خیار گلخانه ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان است. 

او قیمت هرکیلو موز اکوادور را ۶۵ تا ۷۴ هزارتومان و موز هندی ۵۷ تا ۶۳ هزار تومان و همچنین هر کارتن آناناس را ۸۵۰ تا یک میلیون و ۱۵۰ هزارتومان اعلام کرد.

کارگر گفت: هم اکنون قیمت هندوانه به سبب فراوانی عرضه نسبت به هفته‌های قبل کاهش معناداری داشته به طوریکه به ۱۲ تا ۱۵ هزارتومان در سطح شهر رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید