حمایت دلار از بازار سکه

سیگنال صعودی طلا به بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 3 خرداد 1402

کدخبر: ۵۷۵۷۴۲
اقتصادنیوز: قیمت طلای جهانی دوباره به سمت محدوده 1970 دلار خیز برداشت؛ تحلیلگران اقتصادی باور دارند این امر ممکن است جهت انتظارات در بازار سکه در سومین روز خرداد را صعودی کند.
سیگنال صعودی طلا به بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز  3 خرداد 1402

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته تا 32 میلیون 600 هزار تومان بالا رفت اما در واپسین ساعات معاملات عصر دیروز در محدوده 32 میلیون تا 32 میلیون و 100 هزار تومان به فروش رسید. 

سیگنال صعودی طلا به بازار سکه

در شرایط کنونی قیمت طلای جهانی دوباره  به سمت محدوده 1970 دلار خیز برداشت و و تا 1976 دلار بالا رفت.عامل اصلی کامبک طلای جهانی به مرز یاد شده  اتمام دور دیگری از مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده بدون پیشرفت خاصی بود. این مذاکرات که میان نمایندگان کاخ سفید و کنگره برگزار شد در حالی بدون پیشرفت خاصی به اتمام رسید که زمان برای تصمیم برای افزایش سقف بدهی در حال سرآمدن است.

اتفاق بی سابقه در سامانه یکپارچه خرید خودرو

عرضه 23 مدل خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه/ فرایند انتخاب خودرو در سامانه آغاز شد

به دلیل این ریسک بزرگ که اقتصاد را تهدید می کند، بازارهای سهام نیز بازدهی منفی داشتند. این موضوع در کنار ابهام گام بعدی فدرال رزرو در نشست آینده اش به موضوعاتی تبدیل شده است که چشم بازارها به آنها دوخته شده است.

تحلیلگران اقتصادی باور دارند این امر ممکن است جهت انتظارات در بازار سکه در سومین روز خرداد را صعودی کند.

فوری/ سامانه یکپارچه فروش خودرو از دسترس خارج شد!+ عکس

حمایت دلار از بازار سکه 

از سوی دیگر، نرخ دلار در معاملات پشت خطی دیشب در مرز حمایتی روز گذشته ایستاد.فعالان بازار معتقدند تا زمانی که اسکناس آمریکایی در محدوده یاد شده قرار دارد احتمال کاهش قیمت سکه باتوجه به رشد طلا دور از انتظار است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید