بیت‌کوین رکورد سقوط را جابجا کرد

کدخبر: ۵۷۶۲۰۶
اقتصادنیوز: بیت‌کوین در اوایل جلسه امروز به پایین ترین سطح روزانه ۲۵۸۹۰.۵۹ دلار سقوط کرد که پس از رسیدن به ۲۶۷۰۳.۸۸ دلار در روز چهارشنبه رخ داد.
بیت‌کوین رکورد سقوط را جابجا کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بیت کوین (BTC) در جریان معاملات روز گذشته به زیر سطح ۲۶۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا خرس‌ها به اعمال فشار بر بازارهای کریپتو ادامه دادند. بیت‌کوین در اوایل جلسه امروز به پایین ترین سطح روزانه ۲۵۸۹۰.۵۹ دلار سقوط کرد که پس از رسیدن به ۲۶۷۰۳.۸۸ دلار در روز چهارشنبه رخ داد.

در نتیجه کاهش روز گذشته، بیت کوین به ضعیف ترین نقطه خود از ۱۲ می سقوط کرد، زمانی که به ۲۵۸۱۰ دلار رسید.

بیت‌کوین رکوردهای سقوط را می‌شکند

با نگاهی به نمودار، این کاهش پس از شکست در نقطه پشتیبانی اخیر ۲۶۳۰۰ دلار رخ داد. بیت کوین از آن زمان بازگشته است و در زمان نگارش بار دیگر در بالای این نقطه پشتیبانی قرار دارد. این زمانی رخ داد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) در سطح ۳۹.۰۰ کفی پیدا کرد.

اتریوم (ETH) نیز برای دومین جلسه متوالی کاهش یافت و در این فرآیند به زیر سطح ۱۸۰۰ دلار سقوط کرد. پس از بالاترین قیمت ۱۸۱۷.۹۷ دلار در روز چهارشنبه، اتریوم امروز به پایین ترین سطح خود یعنی ۱۷۶۳.۳۷ دلار رسید. این حرکت باعث شد که اتریوم به پایین‌تر از سطح حمایت خود در ۱۷۹۰ دلار سقوط کند و در این فرآیند به پایین‌ترین حد دو هفته‌ای رسید.

بیت‌کوین رکوردهای سقوط را می‌شکند

علیرغم کاهش، میانگین متحرک ۱۰ روزه (قرمز) و ۲۵ روزه (آبی) اکنون به یک تلاقی نزدیک شده است که می تواند منجر به برگشت قیمت شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید