ارزش معاملات بازار رمز ارزها به 29 میلیارد دلار رسید

بازگشت بیت کوین به کانال 27000 دلار /آلت کوین ها مثبت شدند

کدخبر: ۵۷۳۸۹۲
بیت کوین دوباره به کانال 27000 دلار بازگشته و امروز هم معاملات آن در دامنه مثبت دنبال می شود.
بازگشت بیت کوین به کانال 27000 دلار /آلت کوین ها مثبت شدند

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارزهای دیجیتال امروز وضعیت نسبتا خوبی دارد و بسیاری از نمادها در محدوده مثبت معامله می شوند. بیت کوین هم اکنون با حدود نرخ 27400 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال در مقیاس هفتگی افت 2 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم حدودا 10 درصد افت کرده است.

بیت کوین با ارزش بازار 530 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 13 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات نسبت به روز گذشته کمی بهبود داشته اما همچنان جا دارد که ارزش معاملات بالاتر از این ارقام برود تا شرایط به حالت عادی نزدیک شود. 

افت های اخیر بیت کوین این نگرانی را ایجاد کرده که آیا دوباره قرار است بازار ارزهای دیجیتال منفی شود یا نه. فعلا تحلیلگران معتقدند محرک قوی برای حرکات پرشتاب در بازار وجود ندارد و باید آمارهای اقتصادی جدید اعلام شود تا پتانسیل جهش یا سقوط قیمت فراهم شود.

افت 13 درصدی اتریوم در یک ماه

اتریوم هم امروز حدودا یک درصد رشد داشته است. قیمت این آلت کوین با رشد امروز به محدوده 1830 دلار رسیده است. اتریوم در مقیاس هفتگی افت کمتر از 2 درصد داشته و در مقیاس ماهانه نیز 13 درصد کاهش قیمت را نمایش می دهد.

ارزش بازار اتریوم هم اکنون 224 میلیارد دلار است و طی 24 ساعت گذشته 6 میلیارد دلار معامله در این بازار به ثبت رسیده است.

همه آلت کوین ها مثبت هستند به جز لئو

با وجود مثبت بودن جو کلی بازار ارزهای دیجیتال، امروز لئو حدودا 2 درصد کاهش قیمت داشته. این تنها آلت کوینی است که در فهرست 50 ارز برتر بازار با کاهش قیمت مواجه شده و مابقی نمادها مثبت هستند.

در میان نمادهای مثبت، لیدو دائو با رشد 10 درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و لایت کوین هم با رشد 7 درصدی در رتبه بعدی قرار دارد. گراف و راکت پول هم نمادهای مثبت 6 درصدی امروز هستند.

با رشد امروز، وضعیت نمادها در مقیاس هفتگی بسیار بهتر شده و تعداد زیادی از نمادها وارد محدوده مثبت شده اند. لیدو دائو با رشد 22 درصدی در یک هفته، بهترین بازده را طی این مدت داده است. راکت پول هم طی همین مدت 12 درصد رشد بازدهی داشته است.

پالیگان و فایل کوین هم با افت 7 و 6 درصدی بیشترین کاهش قیمت هفتگی را به نام خود زده اند. مابقی نمادها کمتر از 5 درصد افت قیمت داشته اند.

ارزش معاملات به 29 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 1.5 درصدی به 1.14 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 38 درصد افزایش یافته و عدد 29 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته کمتر از 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 25 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید