بازگشت اتریوم به کانال 1800 دلار

بیت کوین بالاخره مثبت شد/رشد 7 درصدی لیدو دائو

کدخبر: ۵۷۳۴۶۲
اقتصادنیوز: بالاخره امروز وضعیت بازار ارزهای دیجیتال بهتر شده و نمادهای بزرگ در این بازار با افزایش تقاضا مواجه شده اند.
بیت کوین بالاخره مثبت شد/رشد 7 درصدی لیدو دائو

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین که اخیرا کانال 27 هزار دلار را از دست داده، امروز با رشد بیش از یک درصدی در حدود نرخ 26800 دلار معامله می شود. با این حال وضعیت این ارز دیجیتال در مقیاس هفتگی و ماهانه خوب نیست.

طی یک هفته گذشته بیت کوین 8 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه نیز افت 11 درصدی در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 519 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار معامله شده است. احتمالا فردا رقم معاملات این ارز کمتر هم خواهد شد چراکه با تعطیلی بازارهای مالی در اروپا و آمریکا، معمولا ارزش معاملات ارزهای دیجیتال کاهشی می شود.

بازگشت اتریوم به کانال 1800 دلار

اتریوم هم مثل بیت کوین امروز افزایش قیمت داشته و با رشد حدود 2 درصدی نسبت به روز گذشته، به قیمت 1800 دلار رسیده است. اتریوم طی هفته گذشته 6 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه نیز 9 درصد افت در این آلت کوین مشاهده می شود.

اتریوم طی 24 ساعت گذشته حدود 7 میلیارد دلار معامله شده و هم اکنون ارزش بازار آن به رقم 221 میلیارد دلار رسیده است.

رشد 7 درصدی لیدو دائو

امروز فشار خرید در بازار ارزهای دیجیتال بیشتر شده و قیمت اکثر آلت کوین ها رشد داشته است. البته در همین بازار هم تعدادی از آلت کوین ها کاهش قیمت دارند که اتم با افت 2 درصدی، منفی ترین نماد محسوب می شود. استلار، بیت کوین کش، تون کوین و ریپل دیگر نمادهای منفی امروز هستند که همگی کمتر از یک درصد افت قیمت را نمایش می دهند.

اما در میان نمادهای مثبت، لیدو دائو با رشد 7 درصدی بهترین بازدهی را در بازار داشته و مولتیورس ایکس و آربیتروم با رشد 6 درصدی دیگر نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند. سایر نمادهای مثبت، رشدی کمتر از 4 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی، وضعیت ارزهای دیجیتال خراب است. لیدو دائو با رشد 3 درصدی بیشترین رشد هفتگی در فهرست 50 ارز برتر بازار را ثبت کرده و مابقی نمادها بازدهی منفی داشته اند.

طی این مدت فایل کوین با افت 14 درصدی بیشترین کاهش قیمت را در این  فهرست داشته و EOS با افت 13 درصدی دیگر نمادی است که افت بزرگی را نمایش می دهد.

جالب اینجاست که در مقیاس ماهانه هم به جز 5-6 نماد، مابقی نمادها افت قیمت داشته اند که این نشان می دهد وضعیت بازار ارزهای دیجیتال طی یک ماه گذشته چندان مناسب نبوده است.

ارزش معاملات کم شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز رشد حدود 2 درصدی به 1.12 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 22 درصد کم شده و رقم 33 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته کمتر از 2.5 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 29 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید