گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

افت یک درصدی اتریوم/ رشد بیت کوین کش و لیدو دائو در روز منفی بازار

کدخبر: ۵۷۲۶۲۸
اقتصادنیوز: جو بازار ارزهای دیجیتال همچنان منفی است و بیت کوین با افت یک درصدی در کانال 27000 دلار معامله می شود.
افت یک درصدی اتریوم/ رشد بیت کوین کش و لیدو دائو در روز منفی بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، در شرایطی که طی چند روز گذشته رمز ارزها افت قیمت داشته اند، امروز هم همین روند ادامه دارد و ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت مواجه شده اند.

امروز بیت کوین با افت یک درصدی در حدود نرخ 27600 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین حدودا منفی 2 درصد است و در مقیاس ماهانه هم یک درصد کاهش قیمت در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 533 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 16 میلیارد دلار معامله شده است. فردا شاخص جدید قیمت مصرف کننده در آمریکا اعلام می شود که معمولا اعلام این آمار اقتصادی می تواند منجر به هیجاناتی در بازار شود و روند معاملات را مشخص کند. ممکن است با اعلام عدد جدید این شاخص، ارزش معاملات بیت کوین هم افزایش داشته باشد.

افت یک درصدی اتریوم

مطابق روال همیشه، اتریوم هم در افت ها و رشدها با بیت کوین همراهی کرده و امروز این آلت کوین منفی است. اتریوم امروز یک درصد کاهش قیمت داشته و در حدود نرخ 1840 دلار معامله می شود.

این آلت کوین در مقیاس هفتگی رشد حدود نیم درصد داشته و در مقیاس ماهانه هم می توان گفت که تغییر قیمت خاصی نداشته است.

اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود 7 میلیارد دلار معامله شده و هم اکنون ارزش بازار آن 221 میلیارد دلار است.

رشد بیت کوین کش و لیدو دائو در روز منفی بازار

با وجود اینکه امروز بیت کوین منفی است اما تعدادی از آلت کوین ها با هیجان خرید مواجه شده اند. بیت کوین کش و لیدو دائو که امروز جهش 8 درصدی داشته اند، خلاف جهت کلی بازار حرکت کرده اند. اتریوم کلاسیک نیز 3 درصد رشد کرده و ترون با رشد کمتر از یک درصد، دیگر نماد مثبت امروز است. مابقی آلت کوین ها امروز افت قیمت داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، استکس با افت 9 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. آربیتروم و آپتوس هم 6 درصد افت کرده اند. فایل کوین، پالیگان و فانتوم هم با افت 5 درصدی، از منفی ترین نمادهای امروز محسوب می شوند.

مابقی نمادهای منفی، افتی کمتر از 5 درصد داشته اند که البته باید گفت تعداد قابل توجهی از نمادهای بین 3 الی 5 درصد کاهش قیمت داشته اند.

افت های متوالی بازار باعث شده عملکرد هفتگی اکثر نمادها منفی شود. آربیتروم و آپتوس با افت 16 درصدی طی یک هفته گذشته، بدترین عملکرد را در فهرست 50 ارز برتر بازار دارند. طی این مدت فایل کوین و ایپ کوین هم 12 درصد افت کرده اند.

ارزش بازار دوباره کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت یک درصدی به 1.14 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم تقریبا به اندازه دیروز است و طی شبانه روز گذشته 38 میلیارد دلار معامله در بازار ثبت شده است.

طی این مدت ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 35 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید