شرکت بورس تهران نقره داغ شد /چه خبر از کدال؟

کدخبر: ۵۷۱۲۷۲
​شرکت بورس تهران بابت نگهداری و استفاده از ماینر (دستگاه استخراج رمزارز) به پرداخت 30 میلیارد و 900 میلیون تومان محکوم شد.
شرکت بورس تهران نقره داغ شد /چه خبر از کدال؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، شرکت بورس تهران به خاطر نگهداری دستگاه‌های استخراج رمز ارز جریمه شد.

در خصوص تخلف شرکت بورس اوراق بهادار تهران بر نگهداری کالای قاچاق (ماینر) این تخلف برای دادگاه محرز تشخیص داده شد و شرکت بورس اوراق بهادار تهران علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغ 30 میلیارد و 900 میلیون تومانی جزای نقدی معادل چهار برابر حداکثر جریمه نقدی برای شخص حقیقی در حق دولت محکوم شد.

شرکت سیمرغ از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصدی در نرخ فروش محصولات خبر داده است. قیمتی که برای تخم مرغ خوراکی توسط اتحادیه مرغداران تصویب شد از 3550 تومان به 4730 تومان افزایش یافت.

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان عنوان کرد؛ این شرکت موفق به اخذ تعدیل قیمت‌های فروش شده که منجر به افزایش 50 درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه قبل شده است.

شرکت فولاد شاهرود از اعلامیه پذیره نویسی عمومی سهام خود را در سامانه کدال خبر داده است.

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران برنده مناقصه 650 دستگاه راک رکتیفایر Outdoor و 50 دستگاه راک رکتیفایر Indoor به همراه 4200 عدد ماژول شد و قرارداد آن منعقد شده است.

شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (غپاک) اعلام کرد هیأت مدیره مصوب کرده که تجدید ارزیابی زمین با هدف به‌روزرسانی ارزش دارایی‌ها و اصلاح ساختار مالی شرکت انجام شود و پس از آن نسبت به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی اقدام گردد.

شرکت تولیدی کاشی تکسرام از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات خبر داد. این شرکت اعلام کرد انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور نرخ فروش محصولات به میزان 15 درصد در تاریخ 23 اردیبهشت ماه 1402 افزایش پیدا خواهد کرد.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز از معامله با شرکت پرند به تسویه تسهیلات اخذ شده به مبلغ  5 میلیارد تومان خبر داد که گفتنی است مبلغ چک ضمانت بابت تسهیلات 7 میلیارد تومان می‌باشد.

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شرکت شد و به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای جم پیلن، رتاپ، غگلپا، گنگین و پردیس سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

فروسیلیسیم خمین با نماد فروسیل از ثبت افزایش سرمایه خود خبر داد که از مبلغ 80 میلیارد تومان به مبلغ 160 میلیارد تومان از محل سود انباشته سود انباشته بوده است.

افزایش سرمایۀ 8 درصدی شرکت بیمه پارسیان در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید