آلت کوین ها خلاف جهت بیت کوین حرکت کردند!

ارزهای دیجیتال در انتظار اعلام نرخ بهره آمریکا/بیت کوین صعودی شد

کدخبر: ۵۷۱۲۵۰
وضعیت بیت کوین و اتریوم امروز بهتر شده است. قیمت ها کمی رشد کرده اند اما همچنان ابهامات بابت نرخ بهره آمریکا از بین نرفته است.
ارزهای دیجیتال در انتظار اعلام نرخ بهره آمریکا/بیت کوین صعودی شد

به گزارش اقتصادنیوز، ساعت 21:30 امشب نرخ بهره جدید آمریکا اعلام می شود که اعلام آن، اثر زیادی روی بازارهای مالی خواهد داشت. فعالان بازار ارزهای دیجیتال هم امروز در انتظار اعلام نرخ بهره آمریکا هستند تا دید روشن تری نسبت به آینده پیدا کنند.

اما با این حال امروز فشار فروش در بیت کوین از بین رفته و قیمت کمی رشد کرده است. در حال حاضر بیت کوین با رشد قیمت حدود 2 درصدی در نرخ 28550 دلار معامله می شود. قیمت در مقیاس هفتگی افت بیش از یک درصد داشته اما در مقیاس ماهانه همچنان بازدهی مثبت داشته و رشد یک درصدی را نشان می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار 553 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 16 میلیارد دلار معامله شده است. احتمالا امشب با اعلام داده های اقتصادی آمریکا، ارزش معاملات نیز در این ارز دیجیتال افزایش خواهد داشت.

رشد 3 درصدی اتریوم در یک ماه

اتریوم امروز مثبت است و با رشد قیمت حدود دو درصدی، در نرخ 1860 دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی افت 2 درصدی داشته اما در مقیاس ماهانه عملکرد آن همچنان مثبت است و رشد 3 درصدی را نمایش می دهد.

اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود 7 میلیارد دلار معامله شده و ارزش بازار آن نیز 223 میلیارد دلار است. تحلیلگران معتقدند اتریوم برای رشد قیمت، ابتدا باید وارد کانال 1900 دلاری شود و پس از آن کار آسان تری برای صعود خواهد داشت.

آلت کوین ها، خلاف جهت بیت کوین

آلت کوین ها امروز اکثرا مسیر خلاف جهت بیت کوین را انتخاب کرده اند و با وجود رشد لیدر بازار ارزهای دیجیتال، آلت کوین ها اکثرا کاهش قیمت داشته اند. البته کاهش قیمت آن ها هم شدید نیست و اکثرا افت جزئی را ثبت کرده اند، اما همین که اکثر نمادها برخلاف جهت بیت کوین حرکت کرده اند، اتفاقی است که کمتر رخ می دهد.

بیشترین افت قیمت امروز را کرونوس با کاهش 3 درصدی داشته. لیدو دائو، وی چین، آپتوس، سولانا، هدرا و OKB هم 2 درصد افت داشته اند. اما مابقی ارزهای دیجیتال منفی که تعداد آن ها کم هم نیست، افتی کمتر از 2 درصد را ثبت کرده اند. البته این آمار مربوط به فهرست 50 ارز برتر بازار است و مابقی ارزها را شامل نمی شود.

در فهرست نمادهای مثبت هم به جز استکس که جهش 15 درصدی داشته و پالیگان که حدودا 2.5 درصد رشد کرده، مابقی ارزهای دیجیتال رشد کمتر از 2 درصد را ثبت کرده اند.

رشد یک درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 1.2 درصدی به رقم 1.18 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم تقریبا مانند دیروز است و طی 24 ساعت گذشته 34 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.5 میلیارد دلار بوده و رقم معاملات استیبل کوین ها هم 31 میلیارد دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید