گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

روز آرام بازار ارزهای دیجیتال/ افت یک درصدی اتریوم

کدخبر: ۵۷۰۳۷۲
اقتصادنیوز: امروز نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال بسیار کم است. نمادهای بزرگ، اکثرا تغییر قیمت خاصی نداشته اند.
روز آرام بازار ارزهای دیجیتال/ افت یک درصدی اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز ، معمولا در روزهای شنبه به دلیل تعطیل بودن بازارهای مالی در اروپا و آمریکا، نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال هم کم است. البته این موضوع همیشگی نیست اما در اکثر مواقع، چنین اتفاقی رخ می دهد. امروز هم می توان یکی از روزهای کم نوسان بازار ارزهای دیجیتال را مشاهده کرد.

در روز جاری، قیمت بیت کوین بدون تغییر خاصی نسبت به دیروز، در حدود 29300 دلار است. افرادی که یک هفته قبل بیت کوین خریده اند، اکنون در حدود 7 درصد سود کرده اند و افرادی هم که یک ماه گذشته خرید انجام داده اند 3 درصد سود کرده اند.

بیت کوین با ارزش بازار 566 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 14 میلیارد دلار معامله شده است. رقم کم معاملات هم به دلیل تعطیلی بازارهای اروپا و آمریکاست که این موضوع تبدیل به یک عادت در روزهای شنبه و یکشنبه شده است.

در شرایطی که بیت کوین اخیرا گارد صعودی گرفته و بسیاری از تحلیلگران معتقدند بازار احتمالا یک رشد خوب خواهد داشت، برخی از تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند که بحران بانکی در آمریکا یکی از عواملی است که می تواند به پذیرش بیشتر بیت کوین کمک کند و مردم را به سمت این ارز دیجیتال هدایت کند.

اتریوم یک درصد افت کرد

اتریوم امروز نوسان بیشتری نسبت به بیت کوین دارد اما با این وجود، تغییر قیمت آن حتی به یک درصد هم نمی رسد. این آلت کوین امروز با افت کمتر از یک درصد، در حدود نرخ 1900 دلار معامله می شود.

ارزش بازار اتریوم 226 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته 6 میلیارد دلار معامله در آن انجام شده است. اتریوم در مقیاس هفتگی 2 درصد و در مقیاس ماهانه 4 درصد رشد کرده است.

بررسی وضعیت آلت کوین ها

در بازار امروز، اکثر آلت کوین ها مثبت هستند اما به جز اینترنت کامپیوتر و آپتوس که 6 درصد رشد کرده اند، رشد مابقی آن ها کمتر از 3 درصد است.

البته تعداد نمادهای منفی هم کم نیست اما در کل می توان گفت که اکثر نمادها رشد قیمت داشته اند. در فهرست نمادهای منفی، مولتیورس ایکس با افت 5 درصدی بیشترین کاهش قیمت را ثبت کرده و پس از آن کرونوس با افت 4 درصدی قرار دارد. مابقی نمادهای منفی هم افتی کمتر از 3 درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی وضعیت بازار بسیار بهبود داشته و اینترنت کامپیوتر با رشد 17 درصدی، بیشترین بازده را داشته است. کرونوس هم با رشد 12 درصدی دیگر نماد پربازده طی یک هفته گذشته محسوب می شود.

ارزش بازار تکان نخورد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و همان عدد 1.21 تریلیون دلار را نمایش می دهد. اما ارزش معاملات 25 درصد کاهش یافته و به رقم 34 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بوده و در استیبل کوین ها هم 31 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید