عملکرد ضعیف اتریوم در مقابل بیت کوین

بیت کوین همچنان در کانال 27000 دلاری

کدخبر: ۵۶۹۵۳۴
اقتصادنیوز: بیت کوین امروز تغییر قیمت خاصی نداشته و همچنان در کانال 27000 دلار معامله می شود. اتریوم هم در کانال 1800 دلار در حال معامله است.
بیت کوین همچنان در کانال 27000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، به طور کلی امروز وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خیلی خوب نیست. اما فشار فروش شدیدی هم در بازار دیده نمی شود. در حال حاضر بیت کوین با افت بسیار کوچک نسبت به دیروز، در حدود نرخ 27400 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار بوده که با توجه به بازگشایی بازارهای آمریکا و اروپا، رقم کمی محسوب می شود. ارزش بازار بیت کوین نیز عدد 530 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

بیت کوین در مقیاس هفتگی همچنان 8 درصد کاهش قیمت را نمایش می دهد و در مقیاس ماهانه هم یک درصد افت قیمت داشته است.

این در حالی است که طبق اطلاعاتی که سایت گلس نود منتشر کرده، تراکنش های روزانه شبکه بیت کوین در روز سوم اردیبهشت به بیش از 432 هزار تراکنش رسیده که این سومین رکورد بزرگ بیت کوین در زمینه تراکنش های روزانه است.

عملکرد ضعیف اتریوم در مقابل بیت کوین

اتریوم امروز وضعیت بدتری نسبت به بیت کوین دارد. افت روزانه بیت کوین به نیم درصد هم نمی رسد اما اتریوم حدود 1.5 درصد افت کرده و در حال حاضر در نرخ 1820 دلار معامله می شود.

افت هفتگی اتریوم هم به 13 درصد رسیده که نسبت به بیت کوین کاهش قیمت بیشترین داشته است. اما در مقیاس ماهانه، اتریوم همچنان 4 درصد رشد قیمت داشته که از این جهت عملکرد بهتری نسبت به بزرگ ترین ارز دیجیتال ثبت کرده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 219 میلیارد دلار است.

کاهش دسته جمعی آلت کوین ها

در فهرست 50 ارز برتر بازار، وضعیت آلت کوین ها خیلی خوب نیست و اکثر آن ها افت قیمت داشته اند. OKB که بیشترین رشد قیمت را دارد، تنها 2 درصد نسبت به دیروز بالا رفته و لایت کوین هم یک درصد رشد کرده است. دو سه مورد دیگر از آلت کوین ها هم هستند که کمتر از یک درصد رشد کرده اند.

در فهرست نمادهای منفی هم فشار فروش زیادی دیده نمی شود و استکس و فانتوم با کاهش قیمت 4 درصدی بیشترین کاهش قیمت امروز را دارند. گراف، لیدو دائو، دسنترالند، سولانا و سندباکس هم افت 3 درصدی داشته اند. مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی به جز لئو که یک درصد رشد کرده، مابقی نمادها کاهش قیمت داشته اند. بیشترین کاهش قیمت هفتگی را آربیتروم دارد که 26 درصد از قیمت آن کاسته شده و پس از آن فانتوم با افت 24 درصدی است.

افت نیم درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت حدود نیم درصدی به 1.15 تریلیون دلار رسیده و ارزش معاملات با رشد 4 درصدی، عدد 36 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی 24 ساعت گذشته 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 32 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید