رشد 5 درصدی اتریوم

دلیل جهش امروز بیت کوین چیست؟

کدخبر: ۵۶۹۷۳۹
وضعیت ارزهای دیجیتال امروز خوب است. به طور کلی می توان گفت که بازار در اختیار خریداران است.
دلیل جهش امروز بیت کوین چیست؟

به گزارش اقتصادنیوز، طی روز جاری ارزهای دیجیتال وضعیت خوبی دارند  و اکثر آن ها رشد کرده اند. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال کمی کمتر از 6 درصد رشد کرده و هم اکنون در حدود قیمت 29 هزار دلار معامله می شود. البته قیمت هنوز نتوانسته وارد کانال 29 هزار دلار شود اما فاصله بسیار کمی با آن دارد.

با رشد امروز، بازده هفتگی بیت کوین به منفی یک درصد رسیده و بسیار بهبود داشته است. در مقیاس ماهانه هم این ارز دیجیتال 4 درصد رشد را نمایش می دهد.

خبر خوش برای متقاضیان خودروهای ایران خودرو و سایپا

بیت کوین با ارزش بازار 560 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 21 میلیارد دلار معامله شده است. چند روزی است که ارزش معاملات بازار ارزهای دیجیتال کم شده و اینکه با رشد 5-6 درصدی هم ارزش معاملات به 30 میلیارد دلار نرسیده، اتفاق غیر منتظره ای است.

رشد امروز رمز ارزها به دلیل خوش بینی فعالان بازارهای مالی نسبت به تغییرات نرخ بهره آمریکا است که هفته آینده منتشر خواهد شد.

رشد 5 درصدی اتریوم

اتریوم هم مثل بیت کوین امروز مثبت است و با رشد 5 درصدی، هم اکنون در حدود نرخ 1910 دلار معامله می شود. ارزش بازار اتریوم در حال حاضر 230 میلیارد دلار است و ارزش معاملات آن به 10 میلیارد دلار نرسیده است.

اتریوم با رشد امروز، در مقیاس هفتگی به افت 3 درصدی رسیده. بازده هفتگی اتریوم دیروز منفی 8 درصد بود. در مقیاس ماهانه هم رشد 7 درصدی در این آلت کوین مشاهده می شود.

روز خوب آلت کوین ها

طبیعتا در روزی که بیت کوین 5-6 درصد رشد کرده، از آلت کوین ها هم انتظار می رود رشد خوبی داشته باشند. امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها تون کوین افت کرده که البته میزان کاهش قیمت آن هم یک درصد است.

مابقی آلت کوین ها در این فهرست مثبت هستند و بیشترین رشد قیمت را کرونوس با جهش 10 درصدی دارد. گراف 9 درصد، آربیتروم 8 درصد و مولتی ورسک، فانتوم و سولانا هم 7 درصد افزایش قیمت داشته اند.

با وجود رشد امروز، همچنان وضعیت ارزهای دیجیتال در مقیاس هفتگی خیلی خوب نیست و تنها چند مورد از آن ها بازده مثبت طی یک هفته گذشته داشته اند. کرونوس با رشد 5 درصد و لئو با رشد 4 درصدی، بهترین عملکرد هفتگی را دارند.

اینترنت کامپیوتر هم با سقوط 14 درصدی بدترین عملکرد هفتگی را دارد. پس از آن، فانتوم، دسنترالند و نیر پروتکل با افت 10 درصدی قرار دارند که بیشترین افت هفتگی را نمایش می دهند.

ارزش معاملات 22 درصد افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 5 درصدی به 1.21 تریلیون دلار رسیده است. ارزش بازار هم 22 درصد رشد کرده و رقم 44 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات استیبل کوین ها 39 میلیارد دلار بوده و در بخش دیفای هم 3.5 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید