اتریوم به 1830 دلار رسید

ترس معامله گران از خرید ارزهای دیجیتال!

کدخبر: ۵۷۱۰۵۵
اقتصادنیوز: امروز فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال کمی افزایش یافته و خریداران کمی عقب نشینی کرده اند.
ترس معامله گران از خرید ارزهای دیجیتال!

به گزارش اقتصادنیوز ، دیروز  اعلام یکی از آمارهای مربوط به اقتصاد آمریکا باعث عقب نشینی قیمت ها در دارایی های پرریسک شد. ارزهای دیجیتال هم همان طور که انتظار می رفت با کاهش قیمت مواجه شدند و خریداران در این بازار کمی عقب نشینی کرده اند.

با توجه به اینکه طی چند روز آینده نیز چند آمار جدید از اقتصاد آمریکا منتشر می شود، ترس معامله گران از خرید ارزهای دیجیتال افزایش یافته است.

امروز بیت کوین با افت قیمت حدود 2 درصدی، در حدود نرخ 28 هزار دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی، همچنان قیمت بازدهی مثبت 2 درصدی داشته اما در مقیاس ماهانه، عملکرد بیت کوین منفی شده و یک درصد افت داشته است.

بیت کوین با ارزش بازار 542 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار معامله شده است. همچنان رقم معاملات بیت کوین پایین است و تا زمانی که ارزش معاملات روزانه به بالای 20 میلیارد دلار بازنگردد می توان گفت که معامله گران نسبت به گذشته فعالیت کمتری در این بازار دارند.

اتریوم به 1830 دلار رسید

اتریوم هم امروز مثل بیت کوین منفی است اما افت آن تنها یک درصد است. اتریوم در مقیاس هفتگی حدودا یک درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه هم حدودا نیم درصد بازده مثبت داشته است.

این آلت کوین با ارزش بازار 220 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود 7 میلیارد دلار معامله شده است و هم اکنون با نرخ حدود 1830 دلار داد و ستد می شود.

جو منفی در آلت کوین ها

امروز هم مثل روز گذشته، اکثر نمادها در بازار ارزهای دیجیتال منفی هستند. البته چند نماد هم رشد قیمت داشته اند. کرونوس با رشد 3 درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و جالب اینجاست که مابقی نمادهای مثبت، حتی یک درصد هم افزایش قیمت نداشته اند و رشد آن ها کمتر از این میزان بوده است.

در فهرست نمادهای منفی، اینترنت کامپیوتر و مولتیورس ایکس با افت 6 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارند. هدرا 5 درصد افت کرده و نیر پروتکل هم 4 درصد کاهش قیمت داشته. مابقی نمادهای منفی، افتی کمتر از 4 درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی بیشترین رشد را کرونوس داشته که 12 درصد رشد کرده. پس از آن اینترنت کامپیوتر و مولتیورس ایکس با رشدهای 8 و 6 درصدی قرار دارند.

طی این مدت، تون کوین هم با افت 9 درصدی ضعیف ترین عملکرد را داشته و بیشترین ریزش بازار را به خود اختصاص داده است. مابقی نمادهایی که در مقیاس هفتگی افت کرده اند، کاهش قیمت کمتر از 4 درصد داشته اند.

افت ارزش بازار و ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 1.5 درصد افت به 1.16 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 14 درصد کاهش یافته و رقم 34 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

طی 24 ساعت گذشته حدود 2.5 میلیارد دلار معامله در بخش دیفای انجام شده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم 32 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید