افت 2.5 درصدی ارزش بازار

رصد بازار رمز ارزها؛ از جهش 14 درصدی استکس تا سقوط 18 درصدی پپه

کدخبر: ۵۷۲۳۷۶
اقتصادنیوز: امروز فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال از روز گذشته هم بیشتر است. بیت کوین و اتریوم هر کدام به ترتیب 3 و 2 درصد افت کرده اند.
رصد بازار رمز ارزها؛ از جهش 14 درصدی استکس تا سقوط 18 درصدی پپه

به گزارش اقتصادنیوز ، در روز جاری مجددا فروشندگان در بازار ارزهای دیجیتال فعال شده اند و نسبت به خریداران قدرت بیشتری پیدا کرده اند. به همین دلیل اکثر نمادها کاهش قیمت داشته اند.

امروز بیت کوین با افت 3 درصدی، کانال 28 هزار دلار را از دست داد و هم اکنون با نرخ حدود 27950 دلار معامله می شود. با این افت، بازده هفتگی بیت کوین به منفی 2 درصد رسیده و در مقیاس هفتگی نیز کاهش قیمت حدودا نیم درصدی را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار 541 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار معامله شده است. با وجود بازگشایی بازارهای مالی در جهان، هنوز تعداد تراکنش ها در بیت کوین افزایش قابل توجهی نداشته است.

برتری اتریوم نسبت به بیت کوین

اتریوم امروز افت کمتری نسبت به بیت کوین داشته و با کاهش قیمت 2 درصدی، در حدود نرخ 1860 دلار معامله می شود. برخلاف بیت کوین که بازده هفتگی آن وارد محدوده منفی شده، اتریوم هنوز در مقیاس هفتگی عملکرد بدی نداشته و با یک درصد رشد، خریداران را وارد محدوده زیان نکرده است. اما در مقیاس ماهانه، عملکرد اتریوم منفی بوده و حدود نیم درصد کاهش قیمت را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود 8 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 224 میلیارد دلار است.

جهش 14 درصدی استکس در روز منفی آلت کوین ها

در فهرست 50 ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال اکثر نمادها افت قیمت داشته اند. بیشترین کاهش قیمت را پپه دارد که 18 درصد سقوط کرده. این آلت کوین از زمانی که در صرافی ها بایننس لیست شده افت قابل توجهی کرده و اکثر افرادی که پیش از این پپه را خریده بودند، در حال فروش آن با سودهای بسیار خوب هستند. به همین دلیل است که طی دو روز گذشته افت قابل توجهی در این آلت کوین رخ داده است.

لیدو دائو دیگر نمادی است که امروز افت قابل توجه کرده و با کاهش قیمت 8 درصدی، در فهرست منفی ترین نمادها قرار می گیرد. فانتوم، گراف و آپتوس هم با کاهش قیمت 6 درصدی، دیگر نمادهای منفی امروز هستند. مابقی نمادهای منفی که تعدادشان کم هم نیست، افتی کمتر از 5 درصد داشته اند.

اما در فهرست نمادهای مثبت، استکس با جهش 14 درصدی، شگفتی ساز بازار امروز محسوب می شود. اتم هم دیگر نماد مثبت امروز است که تنها یک درصد رشد کرده. به جز استکس و اتم، هیچ نماد دیگری در فهرست 50 ارز برتر بازار، رشد قیمت ندارد.

افت 2.5 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2.5 درصدی به رقم 1.16 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات اما 18 درصد رشد کرده و عدد 37 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 33 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید