گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

رشد 33 درصدی ارزش معاملات در یک روز تعطیل

کدخبر: ۵۷۱۸۸۸
اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبتا متعادل است؛ متعادل از این جهت که تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا برابر است و اکثرا نوسانات اندکی داشته اند.
رشد 33 درصدی ارزش معاملات در یک روز تعطیل

به گزارش اقتصادنیوز ، لیدر بازار ارزهای دیجیتال امروز رشد قیمت داشته اما این رشد به یک درصد هم نمی رسد. بیت کوین با افزایش قیمت حدودا نیم درصدی، هم اکنون در حدود نرخ 29300 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین هم تقریبا صفر درصد بوده و شنبه هفته گذشته نیز قیمت در همین حوالی بوده است. اما در مقیاس ماهانه وضعیت متفاوت است و بیت کوین افزایش قیمت 4 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش بازار بیت کوین هم اکنون 567 میلیارد دلار است و طی 24 ساعت گذشته 17 میلیارد دلار معامله در این ارز دیجیتال انجام شده است.

از مدتی قبل، قیمت بیت کوین حوالی حدود 30 هزار دلار بوده و معامله گران در انتظار یک محرک قوی برای رشد قیمت هستند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که چنانچه بیت کوین بتواند با قدرت از محدوده قیمتی فعلی عبور کند، می تواند تا پایان سال رشد خوبی داشته باشد.

بازگشت اتریوم به کانال 1900 دلار

اتریوم امروز مثبت است و با رشد قیمت بیش از یک درصد، هم اکنون در حدود نرخ 1930 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی حدودا 2 درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه نیز افزایش قیمت 3 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش بازار اتریوم 232 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته 10 میلیارد دلار معامله در این آلت کوین انجام شده است. ارزش معاملات اتریوم نشان می دهد دوباره توجه بازار به این نماد جلب شده است.

جهش 11 درصدی پپه

«پپه» شگفتی ساز این روزهای بازار ارزهای دیجیتال است. این نماد که با رشدهای پی در پی اخیر خود توانسته وارد فهرست 50 ارز برتر بازار شود، امروز 11 درصد رشد کرده است. اما رشد هفتگی این آلت کوین بیش از 800 درصد بوده و در مقیاس ماهانه نیز رشد بیش از 500 درصدی را نمایش می دهد.

سولانا دیگر نماد مثبت امروز است که البته 3 درصد رشد کرده و از نظر میزان رشد، فاصله معناداری با پپه دارد. یونی سواپ نیز دیگر نماد پربازده امروز محسوب می شود که 2 درصد افزایش قیمت داشته. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در فهرست نمادهای منفی امروز، ایپ کوین و آپتوس با افت 3 درصدی بیشترین کاهش قیمت را نمایش می دهند. اینترنت کامپیوتر، لیدو دائو و شیبا اینو هم افتی 2 درصدی داشته اند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 2 درصد دارند.

رشد 33 درصدی ارزش معاملات در یک روز تعطیل

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با نیم درصد رشد به 1.2 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با وجود اینکه امروز روز تعطیل بازارهای اروپا و آمریکا است، 33 درصد رشد نسبت به دیروز را نمایش می دهد. طی شبانه روز گذشته 44 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 39 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید