واریز مستمری مددجویان در این استان/ چند میلیارد تومان انتقال داده شد ؟

کدخبر: ۶۴۶۲۹۶
اقتصادنیوز : مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امسال مستمری مددجویان این نهاد ۳۰ درصد افزایش یافته که در این راستا، ۵۵۰ میلیارد ریال در فروردین ماه به حساب آنها پرداخت شد.
 واریز مستمری مددجویان در این استان/ چند میلیارد تومان انتقال داده شد ؟

 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، عباس روشن روز یکشنبه در نشست با مسئولان اجرایی این نهاد اظهار کرد: ۳۶ هزار و ۴۷۱ خانوار تحت حمایت این نهاد استان بوشهر ماهانه مستمری دریافت می کنند.

وی افزود: از ابتدای امسال ماهانه برای خانواده‌های تک نفره ۱۰ میلیون ریال، خانواده‌های ۲ نفره ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، خانواده‌های سه نفره ۲۰ میلیون ریال، خانواده‌های چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مستمری پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: مبنای فعالیت این نهاد فقط پرداخت ماهیانه مستمری نیست بلکه با ارائه آموزش های لازم و از طریق راهبران شغلی به دنبال ایجاد اشتغال برای این خانواده ها در تلاش است.

روشن ادامه داد: تا قبل از این که سرپرستان این خانوارها بتوانند مستقل و توانمند شوند مستمری های آنها ادامه می یابد و پس از اشتغال و یا خودکفایی از پوشش این نهاد خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: طرح اشتغال‌زایی این خانواده ها متناسب با مهارت مددجویان طراحی و اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تمرکز این نهاد برای آموزش و فن آموزی بر مبنای درآمدزایی است تا نقشی پر رنگ در آینده فرد و خانواده اش داشته باشد.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی