هفته رکودی معاملات سهام در بورس تهران؛

مروری بر معاملات بازار ثانویه / اوراق و سهام در مسیر متضاد

کدخبر: ۵۰۰۴۵۸
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس 4 هزار و 104 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 875 میلیاردی هفته پیشین، افت 16 درصدی داشته است.
مروری بر معاملات بازار ثانویه / اوراق و سهام در مسیر متضاد

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته اخیر ارزش معاملات خرد بورس کاهش یافت و شاهد سقوط آن به محدوده 3 هزار میلیارد تومانی بودیم.  

میانگین ارزش معاملات خرد بورس 4 هزار و 104 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 875 میلیاردی هفته پیشین، افت 16 درصدی داشته است. کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز چهارشنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد 3 هزار و 344 میلیارد تومان بود و بیشترین رقم هفته نیز در روز دوشنبه ثبت شد که به رقم 4 هزار و 989 میلیارد تومان بالغ شد. 

در هفته‌ اخیر میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 51 هزار و 679 میلیارد تومان بود و به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 54 درصد بود.

جدول معاملات  

در این هفته شستا صدرنشین جدول معاملات بودند و در تمامی روزهای هفته بیشترین حجم معاملات بازار سهام را داشتند. روز دوشنبه نمادهای خودرو، بفجر و وبملت بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. روز سه‌شنبه نیز حکشتی، خگستر و ددانا بیشترین ارزش معاملات و شستا، خساپا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به وبملت، بپاس و ددانا اختصاص داشت و شستا، وبملت و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

ارزش معاملات ثانویه اوراق بدهی

در هفته‌ اخیر میانگین ارزش معاملات اوراق بدهی رشد داشت و سهم اوراق از معاملات بازار سهام افزایش یافت. میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه در هفته اخیر 51 هزار و 679 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش 34 درصدی داشته است. این هفته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 54 درصد بود. 

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید