آمار معاملات هفتگی بورس تهران؛

بورس در کمای معاملاتی

کدخبر: ۵۲۳۰۸۹
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 295 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 669 میلیاردی هفته پیشین، افت 15 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام 2 هزار و 405 میلیارد تومان بالغ شد. روز دوشنبه 2 هزار و 191 میلیارد شد و روز سه‌شنبه به 2 هزار و 440 میلیارد تومان رسید. روز چهارشنبه نیز با افت 12 درصدی به 2 هزار و 145 میلیارد تومان کاهش یافت. 

در ابتدای هفته میدکو و شستا صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشتند. در روز دوشنبه خساپا بیشترین ارزش معاملات را داشت و بیشترین حجم معاملات بورس تهران به دی اختصاص داشت.

روز سه‌شنبه حکشتی بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت و دی به صدر جدول حجم معاملات رفت. روز چهارشنبه نیز خودرو و شستا بیشترین ارزش و بیشترین حجم معاملات را داشتند.  

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 40 هزار و 333 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته رشد 18 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 65 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید