آمار هفتگی معاملات بازار سهام؛

بازگشت رکود به بورس تهران

کدخبر: ۵۲۰۲۶۳
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 726 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 244 میلیاردی هفته پیشین، افت 16 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود و روند تغییرات ارزش معاملات سهام پرنوسان بود به طوری که به صورت یک روز در میان صعودی و نزولی شد. 

در اولین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد سهام 42 هزار و 944 میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه 2 هزار و 276 میلیارد شد و روز دوشنبه به 2 هزار و 858 میلیارد تومان افزایش یافت.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد 2 هزار و 433 میلیارد تومان بود و روز چهارشنبه با رشد 28 درصدی به 32 هزار و 120 میلیارد تومان افزایش یافت که بالاترین رقم در هفته اخیر است.

در ابتدای هفته خساپا صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. در روزهای شنبه و یکشنبه  بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات بورس تهران به خساپا اختصاص داشت.

روز دوشنبه اخابر بیشترین ارزش معاملات را داشت و های‌وب در روز سه‌شنبه به صدر جدول رفت. روز چهارشنبه نیز شپدیس بیشترین ارزش و دی بیشترین حجم معاملات را داشتند.  

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام 37 هزار و 334 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته رشد 6 درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین 77 درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید