رصد بازار خودروهای کارکرده؛

افزایش قیمت «کوییک» در بازار + جدول

کدخبر: ۴۰۳۴۱۱
رصد بازار خودرو از افزایش یک میلیون تومانی قیمت دو خودرو «کوییک R» و «کوییک معمولی» در بازار حکایت دارد.
افزایش قیمت «کوییک» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رشد قیمت در بازار در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو این رشد قیمت تا پیش از اعلام خبر تعطیلی مراکز شماره گذاری صورت گرفته و احتمالا با تعطیل شدن این مراکز بازار یا ثبات قیمت خواهد داشت و یا اینکه با افت قیمت مواجه خواهد شد.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییک R»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «کوییکR » در بازار با افزایش یک میلیون تومانی در بازار 150 میلیون تومان خرید و فروش شد و قیمت مدل معمولی این خودرو نیز که رشد یک میلیون تومانی قیمت داشت در بازار به 141 میلیون تومان رسید.

در اکو‌ایران ببینید:افزایش دوبازه قیمت خودرو

با رصد بازار خودرو می توان گفت سایر محصولات پرطرفدار این شرکت امروز بدون رشد قیمت در بازار معامله شده اند در این خصوص می توان به خانواده تیبا اشاره کرد، مدل «صندوقدار» این خانواده امروز در بازار 123 میلیون تومان و «تیبا دو معمولی» با قیمت 133 میلیون در بازار معامله شد. «ساینا» از دیگر محصولات شرکت سایپا نیز امروز در بازار 135 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در تحویل رسمی با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید