رصد بازار خودروهای داخلی

حرکت بازار خودرو خلاف سنت هرساله/ بازار بدون مشتری ماند + جدول

کدخبر: ۳۹۹۱۲۱
رصد بازار خودرو نشان می دهد محصولات پرطرفدار سایپا اولین روز آخرین هفته سال 99 را با بدون تغییر قیمت آغاز کردند تا به این طریق شاهد سنت شکنی در بازار خودرو باشیم.
حرکت بازار خودرو خلاف سنت هرساله/ بازار  بدون مشتری ماند + جدول

اقتصادنیوز: به گفته فعالان بازار خودرو کاهش سفرهای نوروزی در سال جاری به دلیل اعمال برخی محدودیت های کرونایی موجب شده تا تقاضا در بازار کاهش یابد.  به همین دلیل درحال حاضر از یک سو با افت و  از سوی دیگر با حفظ سطوح قیمتی در بازار روبرو هستیم و برخلاف سنت همه ساله بازار در رکود بسر می برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

آرامش در حالی در بازار خودروهای پرطرفدار سایپا حاکم شده که اواخر هفته گذشته خودروهای مدل 1400 با قیمت های جدید وارد بازار شدند، اما این عامل نیز نتوانست تکانی به بازار خودرو دهد. براساس  قیمت گذاری صورت گرفته برای سال 1400 قیمت در نظر گرفته شده برای «تیباصندوقدار» 122 میلیون تومان است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته «تیبا2 معمولی» نیز 131 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

سایپا 23

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید