طرح فروش نقدی با موعد تحویل 2 تا 4 ماهه؛

طرح جدید ایران خودرو با تخفیف 40 میلیونی

کدخبر: ۴۳۸۲۸۰
متقاضیان برای خرید دو مدل خودروی پیکاب ایران خودرو دیزل می‌توانند به آدرس esale.ikd.ir مراجعه کنند. بر اساس اطلاعات سایت خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل، پیش‌پرداخت خرید پیکاب بنزینی ۳۳۰ میلیون تومان است.
طرح جدید ایران خودرو با تخفیف 40 میلیونی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گسترش نیوز، ایران خودرو دیزل در طرح فروش نقدی شهریور ۱۴۰۰ خود، دو خودرو را برای فروش عرضه کرده است. یکی پیکاب فوتون دیزل و دیگری پیکاب فوتون بنزینی.بر اساس اعلام ایران خودرو، فروش نقدی این دو خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل دو تا چهار ماهه است و متقاضیان می‌توانند خودروهای خود را آبان و دی ماه سال جاری تحویل بگیرند.

تخفیف ۴۰ میلیونی ایران خودرو

بر اساس این اطلاعیه قیمت پیکاب فوتون دیزلی ۸۵۸ میلیون تومان است. اما ایران خودرو دیزل این خودرو را با تخفیف ۳۰ میلیون تومانی عرضه کرده است. بر این اساس قیمت نهایی فوتون تونلند دیزل در این طرح ۸۲۸ میلیون تومان است.

همچنین مدل بنزینی پیکاب هم در این طرح عرضه شده است. قیمت پیکاب فوتون بنزینی در این طرح ۸۰۷ میلیون تومان است. اما این شرکت قرار است این خودرو را با تحفیف ۴۰میلیون تومانی به متقاضیان بدهد. بر این اساس قیمت قطعی فوتون تونلند بنزینی ۷۶۷ میلیون تومان است.قیمت این دو خودرو در این طرح به صورت قطعی است و متقاضیان قرار نیست موقع تحویل خودروی خود مبلغ دیگری را پرداخت کنند.ثبت‌نام این دو خودرو، از ۱۰شهریور ماه آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد.

شرایط خرید پیکاب دو کابین

متقاضیان برای خرید دو مدل خودروی پیکاب ایران خودرو دیزل می‌توانند به آدرس esale.ikd.ir مراجعه کنند. بر اساس اطلاعات سایت خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل، پیش‌پرداخت خرید پیکاب بنزینی ۳۳۰ میلیون تومان است. چندین روش برای پرداخت باقیمانده قیمت این خودرو وجود دارد. اما در همه روش‌ها متقاضی باید بسته به طرح پرداخت، دو مبلغ ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت کند و مابقی پول خودرو در قالب اقساط پرداخت می‌شود.برای خرید پیکاب دیزلی هم پیش‌پرداخت اولیه مبلغ ۳۲۵ میلیون تومان است و باقیمانده مبلغ در قالب اقساط پرداخت می‌شود.

مشخصات پیکاب دو کابین

خودروی پیکاب ایران خودرو در دسته خودروهای شاسی‌بلند و آفرود قرار دارند. خودرویی که حاصل همکاری ایران خودرو دیزل و یک کمپانی چینی است. طبق گزارش‌ها  پیکاب فوتون به عنوان یک خودروی کار و تجاری فول آپشن به بازارهای صادراتی راه پیدا کرده است.بر اساس گزارش‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پیکاپ تونلند باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است، که در نسخه بنزینی دارای موتور ۲.۳ لیتری است که ۱۳۰ اسب بخاری قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و یکی از پرقدرت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است.

در اکوایران ببینید : جهش قیمت ها تا کی ؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید