گروه بهمن اعلام کرد:

افزایش 80 میلیون تومانی فیدلیتی در فروش جدید

کدخبر: ۴۴۴۰۳۸
جزییات شرایط فروش خودرو فیدلیتی بهمن موتور با قیمت قطعی مهر ماه 1400 اعلام شد.
افزایش 80 میلیون تومانی فیدلیتی در فروش جدید

به گزارش اقتصادنیوز ؛ اطلاعیه گروه بهمن در خصوص جزییات فروش فیدلیتی از پیش بینی دو شرط جدید و رشد 80 میلیونی قیمت این خودرو نسبت به دور قبل حکایت دارد.

شرکت بهمن موتور در دوره قبل اقدام به فروش فیدلیتی در دو مدل 5 و 7 نفره با قیمت 655 میلیون 670 میلیون تومان کرد، اما در این دوره تنها فروش مدل 5 نفره این خودرو پیش بینی شده و قیمت آن نیز 735 میلیون تومان از سوی گروه بهمن اعلام شده است.

بر این اساس فروش فیدلیتی روز چهارشنبه یازدهم مهر ماه ساعت 10 صبح آغاز می شود و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. براساس اعلام گروه بهمن فروش به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه انجام می شود.

بهمن موتور در این مرحله دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای 18 سال را به شرایط خرید عمومی خود افزوده است، متقاضیان محترم می توانند از طریق وبسایت  (bahman.iranecar.com)  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

چرا پوند انگلیس تقویت شد؟/در اکوایران ببینید:

فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه می شود.

در کنار قیمت رقابتی، پنج سال گارانتی یا 150 هزار کیلومتر، سطح امکانات بالا، تجهیزات به روز، تامین پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا 20 هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرابرسد) برای این خودرو ارائه شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید