رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت در بازار پرتیراژهای سایپا + جدول

کدخبر: ۴۴۴۶۰۰
اقتصادنیوز : ارزیابی قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا نشان دهنده آن است در روزهای اخیر محصولات سایپا با رشد 2 تا 4 میلیون تومان را در بازار عرضه شدند.
رشد قیمت در بازار پرتیراژهای سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دو خودرو «کوییکR» و «تیبا 2» معمولی با رشد 4 میلیونی بیشترین رشد قیمت در میان پرتیراژهای سایپا را امروز در بازار به خود اختصاص دادند و سایر محصولات این شرکت رشدی 2 میلیونی را ثبت کرده اند، اما در میان محصولات پرتیراژ سایپا امروز «شاهین» بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد.

 رشد قیمت محصولات سایپا در بازار امروز در حالی ثبت شد که ایران خودرویی ها نیز امروز از رشد قیمت در بازار بی نصیب نبودند بطوریکه پرتیراژهای ایران خودرو امروز در بازار رشد 1 تا 6 میلیون تومان را ثبت کرده اند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمت دلار در بازار امروز عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو  شکل صعودی به خود گیرد و با رشد در بازار عرضه شود.  

با توجه به بازار خودرو می توان گفت امروز «کوییک R» و «تیبا 2» معمولی امروز رشدی 4 میلیونی داشتند.

«کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار» معمولی و «ساینا» هم با رشد 2میلیونی در بازار روبرو بودند، از سوی دیگر در میان محصولات پرتیراژ سایپا امروز «شاهین» تغییر قیمتی در بازار نداشت.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «شاهین» که روزهای گذشته روند نزولی به خود گرفته بود امروز ترمز افت قیمت را کشید و بدون تغییر و با قیمت 343 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر توجه به روند بازار امروز محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز «کوییک R» و «تیبا 2» معمولی رشد 4 میلیونی در بازار داشتند و قیمت این دو خودرو در بازار به ترتیب به 173 و 160 میلیون تومان رسید.

 همچنین با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «تیبا صندوقدار» نیز در بازار رشد دو میلیون تومانی داشت و در بازار 146 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر قیمت «کوییک معمولی» هم امروز در بازار رشد 2 میلیونی را ثبت کرد و در بازار   با قیمت 172 میلیون تومان رسید.   

رشد قیمت «ساینا» هم امروز در بازار 2 میلیون تومان گران شد و قیمت آن در بازار امروز به 158 میلیون تومان رسید.

سایپا 10

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید