رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان قیمت در محصولات سایپا + جدول

کدخبر: ۴۹۴۲۳۷
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز 20 اردیبهشت 1401 با وجود رشد قیمت دلار با سردرگمی در بازار قیمت گذاری شدند.
نوسان قیمت در محصولات سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ نرخ دلار امروز 29 هزار تومان را رد کرد و در حالی که تصور می شد با وجود این افزایش شاهد رشد قیمت خودرو در بازار باشیم، اما برخلاف تصورات برخی خودروها در بازار افزایش قیمت داشتند و برخی دیگر بدون تغییر قیمت گذاری شدند. براساس رصد بازار خودرو بیشترین کاهش قیمت خودرو امروز به «تیبا صندوقدار» رسید و این خودرو امروز افتی سه میلیونی را تجربه کرد.

به گفته فعالان خودرو هرچند بازار خودرو سردرگمی حاکم در بازار در حالی است که همچنان از مشتری خبری نیست و بازار بدون مشتری است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده کوییک در بازار هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد. براین اساس امروز «کوییک R» بدون تغییر 229 میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با رشد یک میلیونی در بازار 219 میلیونی شد.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 357 میلیون تومان قیمت گذاری شد. خانواده تیبا هم امروز با ثبات قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار روبرو بود، بطوریکه این خودرو در بازار  207 میلیون تومان به فروش رفت. اما «تیبا صندوقدار» افتی 3 میلیونی داشت و  199میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است قیمت «ساینا» هم با افزایش یک میلیونی  در بازار 214 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید