رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم کاهش قیمت در بازار سایپایی ها + جدول

کدخبر: ۴۷۴۴۹۸
اقتصادنیوز: امروز 17 بهمن 1400 محصولات سایپا با تداوم افت نرخ دلار در بازار با کاهش 1 تا 3 میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند.
تداوم کاهش قیمت در بازار سایپایی ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز نرخ دلار در بازار به 26 هزار و 650 تومان در بازار رسید و با این شرایط بازار به شکل نزولی خود ادامه داد.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها با افت 1 تا 3 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» با افت یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد و با این شرایط قیمت آن به 195 میلیون تومان رسید.

در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار امروز 178 میلیون تومان قیمت گذاری شد که افتی 2 میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر قیمت «تیبا 2 معمولی» نیز امروز با افت یک میلیون تومانی در بازار 185 میلیونی شد.

از سوی دیگر در میان خانواده کوییک نیز امروز «کوییکR» افت 3 میلیون تومانی در بازار داشت قیمت آن به 198 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم با افت 1 میلیون تومان در بازار 194 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

17 سایپا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید