رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپایی ها با دلار هم‌مسیر شدند + جدول

کدخبر: ۴۶۸۳۷۸
​اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز 21 دی 1400 با رشد 1تا 2 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.
 سایپایی ها با دلار هم‌مسیر شدند + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رشد قیمت برخی از محصولات سایپا امروز در حالی ثبت شد که ایران خودرویی ها نیز امروز از رشد قیمت بی نصیب نبودند و برخی از پرتیراژهای این شرکت با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

رشد برخی از محصولات سایپا امروز با نرخ دلار در بازار همزمان شد. از سوی دیگر ادامه  روند مرحله دوم دور هشتم مذاکرات نیز موجب شد تا بازار از انتظار طولانی خسته شود و از نرخ دلار برای تغییر قیمت تبعیت کند.

تغییرات پی در پی در بازار در حالی رقم می خورد که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند. به گفته فعالان بازار خودرو تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زده است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» با افزایش 2 میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را در میان محصولات سایپا داشته و قیمت آن در بازار به 192 میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر امروز خانواده کوییک در بازار هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر قیمت خوردند. با این شرایط قیمت «کوییک معمولی» با افزایش یک میلیونی در بازار به 195 میلیون تومان رسید و «کوییکR» بدون تغییر در بازار 201 میلیون تومانی شد.

اما خانواده تیبا امروز با رشد یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند و با این شرایط «تیبا 2 معمولی» در بازار 186 میلیون قیمت خورد و قیمت «تیبا صندوقدار» نیز در بازار 181 میلیون تومانی شد

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» امروز بدون تغییر و با قیمت 344 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید