رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت سایپایی ها همزمان با ریزش دلار + جدول

کدخبر: ۴۶۷۸۸۲
اقتصادنیوز: امروز 19 دی ماه 1400 رصد بازار خودروهای ساپیا در بازار از افت 1 تا 3 میلیونی قیمت سایپایی ها در بازار حکایت دارد.
افت قیمت سایپایی ها همزمان با ریزش دلار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افت قیمت سایپایی ها امروز همزمان شد با ریزش نرخ دلار و افت بیش از 700 تومانی قیمت دلار در بازار عاملی که موجب شد تا سد مقاومتی که سایپایی ها تا روزگذشته حفظ کرده بودند شکسته شود و به این طریق شاهد افت قیمت «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار باشیم. براساس رصد بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات سایپا امروز «کوییک معمولی» با افت 3 میلیون تومانی بیشترین افت قیمت را داشت.

به گفته فعالان بازار خودرو در کنار افت قیمت دلار، انتظار برای نتایج مذاکرات نیز بر کاهشی شدن قیمت برخی خودروها در بازار اثرگذار بوده است.

از سوی دیگر به گفته قیمت محصولات سایپا امروز در شرایطی افت قیمت در بازار داشتند که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند.تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زده است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» امروز با افت یک میلیونی و با قیمت 344 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر امروز خانواده کوییک با افت 2 تا 3 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و بااین شرایط قیمت «کوییک معمولی» با افت 3 میلیونی در بازار به 194 میلیون تومان رسید و «کوییکR» نیز با افتی 2 میلیون تومانی در بازار 201 میلیون تومانی شد. «ساینا» هم امروز افتی یک میلیون تومانی را تجربه کرد و 190میلیون تومان در بازار  قیمت خورد.

اما خانواده تیبا امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند و با این شرایط «تیبا 2 معمولی» در بازار 185 میلیون قیمت خورد و «تیبا صندوقدار» نیز در بازار بدون تغییر 180 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید