برای ثبت نام واکسن کرونا وارد هیچ سایتی نشوید!

کدخبر: ۴۰۸۳۰۵
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شهروندان تاکید کرد که به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوند.
برای ثبت نام واکسن کرونا وارد هیچ سایتی نشوید!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرسول همتی، از واکسیناسیون کرونا ویژه سالمندان استان فارس از اواخر هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: از گروه‌های سنی ۸۰ سال به بالا دعوت خواهد شد تا برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در سامانه سیب فرصتی فراهم شده تا کسانی که به هر دلیلی تاکنون در طرح پزشک خانواده شرکت نکرده‌اند، بتوانند اطلاعات خود را در هفته سلامت امسال ثبت کنند؟ گفت: شهروندان می‌توانند به پزشک خانواده محل سکونت خود، دانشگاه علوم پزشکی و یا مرکز بهداشت شهرستان والفجر انقلاب برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سامانه سیب را شناسنامه افراد عنوان کرد و افزود: در این سامانه تمام بیماری‌ها و مراقبت‌های اشخاص ثبت می‌شود.

این مقام دانشگاهی ادامه داد: شعار هفته سلامت امسال "سال جهانی مدافعان سلامت" نام گذاری و شعار روز جهانی بهداشت و هفته سلامت امسال نیز "ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر " انتخاب شده است.

همتی با بیان اینکه عادلانه بودن ارائه خدمات سلامت در جهان موضوعی است که همه جا اتفاق نیفتاده است، بیان کرد: در استان فارس این ادعا را داریم که با حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده روی شهروندان می‌توانند به اولین مراکز ارائه خدمت، پزشک خانواده یا بیمارستان و ... دسترسی پیدا کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید