آغاز به کار مراکز شماره گذاری خودرو در شهرهای نارنجی از شنبه

کدخبر: ۴۰۹۰۰۰
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: از روز شنبه (دهم اردبیهشت) مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل شروع بکار خواهند کرد.
آغاز به کار مراکز شماره گذاری خودرو در شهرهای نارنجی از شنبه

به گزارش اقتصاد نیوز،، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، نظر به اینکه وضعیت رنگ بندی استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل از قرمز به نارنجی تغییر یافته است، از روز شنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک این چهار استان، به هموطنان عزیز خدمات رسانی خواهند کرد.

سرهنگ محمدی افزود: مردم عزیز این چهار استان هم اکنون می‌توانند نسبت به اخذ نوبت دهی اینترنتی جهت مراجعه به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اقدام نمایند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص تاریخ وکالت نامه‌های منقضی شده بیان داشت: مدت تعطیلی فعالیت مراکز به تاریخ وکالت نامه‌های منقضی شده افزوده خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص نمی‌باشد.

وی در پایان از مراجعین درخواست نمود، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک بیش از پیش توجه نمایند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید