از ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی رونمایی شد

کدخبر: ۴۲۶۴۵۱
بعد از برد در آخرین دربی، اکنون یحیی گل‌محمدی بار دیگر در جدالی شاید حساس‌ و حیثیتی‌تر مقابل استقلال و فرهاد مجیدی قرار خواهد گرفت.
از ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی رونمایی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین؛ قرمزها این روزها در لیگ برتر صدرنشین هستند و فاصله چندانی تا به دست آوردن پنجمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر ندارند. قهرمانی ای که با توجه به سه بازی نه چندان سخت باقی مانده تا انتهای لیگ برتر کاملا در دسترس و محتمل است. با این حال قهرمانی در لیگ تنها چیزی نیست که تیم آماده و سرحال یحیی گل محمدی را راضی کند. آن ها هیچ بدشان نمی آید که یک بار دیگر بتوانند طعم دبل کردن در فوتبال ایران را بچشند و بتوانند در یک فصل به طور همزمان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بشوند. امری که برای وقوع آن باید رقیب سنتی شان را از مقابل بردارند.

پرسپولیس هم درست مثل استقلال در فرمی بسیار خوب پا به شهرآورد نود و ششم می گذارد. قرمزها هم دقیقا از ۷ بازی اخیرشان صاحب ۶ برد و یک مساوی شده اند و توانسته اند ۱۳ گل به حریفانشان بزنند و ۳ بار هم دروازه شان را باز شده دیدند.

قرمزها در شرایطی به بازی امروز رسیده اند که سیدجلال حسینی مشکلی برای این دیدار ندارد و عیسی آل کثیر هم احتمالا در نیمه دوم بتواند برای قرمزها به میدان برود و فقط کمال کامیابی نیا به طور قطعی این بازی را از دست داده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی نود و ششم: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو، امید عالیشاه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید