بریتنی و سام اصغری ازدواج کردند + عکس

کدخبر: ۴۴۰۲۵۶
اقتصادنیوز :‌بریتنی اسپیرز و سام اصغری، زوج پرطرفدار و پرحاشیه، خبر جدیدی در صفحه اینستاگرامشان منتشر کردند که همه را شگفت زده کرد.
بریتنی و سام اصغری ازدواج کردند + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،باز هم داستان نامزدی و ازدواج های عجیب هالیوودی ها که پس از مدتها زندگی مشترک و کلی حاشیه، با یک حلقه و تصاویری از چهره ای ذوق زده، منتشر میشود که در نوع خود ماجرایی است منحصربه فرد. این بار "بریتنی اسپیرز" و "سام اصغری" با اعلام نامزدی رسمی خود همه را شگفت زده ساختند.

صفحه شخصی اینستاگرام "بریتنی اسپیرز"، با ویدئویی از خودش در کنار نامزد ایرانی اش، "سام اصغری" به روز شد و در آن حلقه ای که نامزد جدید "بریتنی" به او داده بود رونمایی شد. "سام اصغری" هم در پست جداگانه ای نامزدی خود را با خواننده و بازیگر هالیوودی اعلام کرد.

پایان دادگاه های "بریتنی" و پدرش

اگر خبرهای مربوط به "بریتنی" را دنبال کرده باشید، میدانید که او مدتها درگیر باطل شدن حکم قیم بودن پدرش بود و دوست داشت هرچه سریعتر این شرایط تغییر کرده و بتواند با "سام اصغری" ازدواج کند.

دادگاه 13 سال پیش، به دلیل نگرانی از وضعیت روحی روانی "بریتنی" برای او قیم انتخاب کرده بود و این قیم پدر خانم بازیگر بود و او تمام این مدت پیگیر لغو حکم قیومیت بوده که در نهایت هفته پیش، به درخواست پدرش دادگاه این حکم را باطل کرد و در واقع "بریتنی" برای ازدواج آزاد شد.

Uj8z6d6yZ0oS

سومین ازدواج "بریتنی" با "سام اصغری"

"بریتنی" و "سام اصغری" پس از ملاقات در سال 2016، بهم علاقه مند شدند و حالا پس از 5 سال رابطه با تغییر شرایط قانونی "بریتنی"، میتوانند با هم ازدواج کنند. البته این اولین ازدواج "بریتنی" نیست او 2 بار پیش از این ازدواج کرده و 2 فرزند هم دارد.

در سال 2004، "بریتنی اسپیرز" با دوست کودکی خود "جیسون الکساندر" ازدواج کرد که ماجرای ازدواج و طلاق جنجالی آنها در مطلب " طلاق خانم بازیگر 55 ساعت بعد ازدواج! " بیان شده است.

ازدواج دوم وی، با "کوین فدرلاین" که حاصل این ازدواج دو فرزند بود و در نهایت در سال 2007 به جدایی ختم شد. حالا نام "سام اصغری" به عنوان همسر سوم درکنار نام "بریتنی" قرار گرفته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید